خبرگزاری کار ایران

در دیدار خداحافظی سفیر ایران عنوان شد؛

امیدواری وزیر توسعه اقتصادی لیوبلیانا به افزایش یکصد میلیون یورویی حجم تجارت با تهران

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۷۶

سفیر ایران در اسلوونی دیروز دوم مرداد ماه در آستانه پایان دوره مأموریت خویش، با وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این ملاقات که تحولات روابط دو کشور به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری مورد بررسی قرار گرفت، طرفین از افزایش و ارتقاء سطح مناسبات و مبادلات تجاری دو کشور به لحاظ کیفی و کمی ابراز خرسندی کرده است ولی ظرفیت‌های متقابل برای همکاری را فراتر از سطح همکاری‌های جاری توصیف کردند.

ازدراوکو پوچیوالشک، وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از افزایش مبادلات تجاری دو کشور اظهار امیدواری کرد که همکاری‌‌‌‌ها در راستای افزایش حجم مبادلات تجاری تا نیل به هدف یکصد میلیون یورو در سال، تداوم یابد.

وی همچنین ضمن خاطرنشان ساختن ظرفیت‌های متنوع همکاری بین دو کشور، صنعت گردشگری را به عنوان زمینه مساعد دیگری برای همکاری مورد تاکید قرار داد.

مرتضی درزی رامندی، سفیر ایران نیز در این دیدار با تشریح آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در روابط دو کشور به ویژه در بخش بازرگانی از جمله افزایش سه برابری ارزش تبادلات تجاری دو کشور، اهمیت همکاری در زمینه بانکی را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز