خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

دستگیری تیرانداز باغ پرندگان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۴۳

سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: با اقتدار و گستره اطلاعاتی پلیس عامل تیراندازی باغ کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی ضمن اعلام این خبر گفت: چند وقت پیش فردی با تیراندازی در باغ پرندگان و پخش فیلم آن در فضای مجازی باعث ناامنی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال این واقعه سریعا اکیپی از ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی با بررسی سرنخ‌های باقیمانده در صحنه جرم پوشش اطلاعاتی خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند. 

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی پلیس بالاخره فرد تیرانداز شناسایی و تحت نظر قرار دادن محل‌های احتمالی رفت و آمد وی موفق به شناسایی مخفیگاهش در یکی از محلات شهر کرمانشاه شدند. 

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی شب گذشته طی یک عملیات هماهنگ و ضربتی این شرور دستگیر و به پلیس اطلاعات منتقل شد.

سردار امان‌اللهی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خود علت تیراندازی را اختلافات مالی عنوان داشت. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به سابقه‌دار بودن متهم در شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان گفت: پس از تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

سردار امان‌اللهی در پایان تاکید کرد: پلیس با اقتدار و صلابت ضمن کنترل و تحت نظر قرار دادن افراد شرور و مخل نظم و امنیت جامعه با هر گونه ناامنی به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز