خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی- انتظامی کرمانشاه به ایلنا خبرداد:

دستگیری عامل اصلی اسیدپاشی در اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۱۲۶

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل اصلی اسیدپاشی در شهرستان اسلام آبادغرب، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: اسیدپاشی صبح روز 26 فروردین در شهرستان اسلام آبادغرب رخ داد و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه این حادثه در مقابل یکی از مدارس شهر اسلام آبادغرب رخ داده است، ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که نوجوانی 11 ساله مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته است. 

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: این دانش آموز از ناحیه سمت راست صورت و پشت دو کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود. 

معاون اجتماعی- انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه عاملان اسیدپاشی 2 نفر بودند که یکی از آنها پس از وقوع حادثه دستگیر شد، افزود: عامل اصلی نیز که جوانی 20 ساله بود، شب گذشته (7 اردیبهشت) پس از شناسایی مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی دستگیر شد. 

وی ادامه داد: این فرد پس از بازجویی های فنی و تخصصی پلیس، به جرم خود مبنی بر اسیدپاشی اعتراف و علت کارش را نیز اختلافات شخصی عنوان کرد. 

سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه همدستش به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل داده شدند. 

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه در ادامه با دعوت مردم و خصوصا جوانان به صبر و شکیبایی، گفت: فکر نکردن به عواقب کار در هنگام عصبانیت می‌تواند چنین حوادث تلخی را رقم بزند و مشکلات فراوانی را ایجاد کند. 

وی در عین حال از اقتدار پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز سخن گفت و افزود: سرانجام این افراد گرفتار شدن در چنگال قانون و تحمل مجازات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز