خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان مطرح کرد:

نیاز سازمان آتش‌نشانی به 90 میلیارد تومان بودجه در بخش تجهیزات

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۴۹

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده برای تجهیزات این سازمان، 90 میلیارد تومان بودجه نیاز است تا این سازمان آمادگی همه جانبه برای مقابله با حوادث داشته باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر قاسمی در جلسه ای با حضور مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی و کارکنان این سازمان افزود: نیروی انسانی فعلی سازمان آتش‌نشانی سرمایه با کیفیت و توانمندی است که باید با همت از این سرمایه حفاظت کرد.  

وی با اشاره به این که حرفه آتش نشانی در فهرست مشاغل سخت و زیان آور قرار گرفته بیان کرد: در صورت تصویب این موضوع شاهد بازنشستگی تعدادی از نیروهای سازمان آتش نشانی خواهیم بود و به همین دلیل شورای شهر باید در جهت تقویت نیروی انسانی این سازمان گام بردارد.

معاون شهردار اصفهان با بیان این که سرعت و وقت در هیچ سازمان شهرداری به اندازه آتش نشانی حائز اهمیت نیست، افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده برای تجهیزات این سازمان 90 میلیارد تومان بودجه نیاز است تا این سازمان آمادگی همه جانبه برای مقابله با حوادث داشته باشد.  

قاسمی بر آموزش شهروندان در زمینه پیشگیری و خدمات ایمنی تأکید کرد و افزود: باید ارتقا فرهنگ ایمنی شهروندان در راستای پدافند غیر عامل در سرلوحه برنامه های سازمان آتش نشانی قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: با همفکری، همراهی و هم افزایی می توان سازمان آتش نشانی را با توجه به موقعیت و توانمندی کنونی، رشد و توسعه داد.

عباسعلی جوادی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: سازمان آتش نشانی از نظر تجهیزات دچار کمبودهایی است که باید با حمایت شورا از لحاظ سخت افزاری و بر اساس استانداردهای جهانی به روز رسانی شود.

پور محمد شریعت نیا دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با بیان این که آتش نشانان ایثارگرانه، جسورانه و بسیج گونه در عملیات خطیر انجام وظیفه می کنند، اذعان داشت: امید است این سازمان به سطح بسیار بالایی از توسعه یافتگی دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز