خبرگزاری کار ایران

پور موسوی : سروش با شرایط ما کنار آمد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۶۴

سرمربی تیم فولاد خوزستان از مساعدت اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه در روند جذب سروش رفیعی تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سید سیروس پور موسوی با اشاره به روند نقل و انتقلات این تیم اظهار داشت: به اعتقاد بنده در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و با صدور مجوز از سوی هیات مدیره توانستیم در پست های مورد نیاز گزینه های خارجی را پای میز بیاوریم و نهایتا با 3 برزیلی به توافق برسیم.

وی افزود: فولاد لیگ هجدهم تفاوت های آشکاری با گذشته دارد، براساس اصول خاص و برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده به میدان خواهد رفت و امیدواریم با استفاده از توان بالای بازیکنان، تلاش و اتحاد درونی و حمایت های هواداران در رقابت های پیش رو فوتبالی زیبا به نمایش گذاشته و نماینده ای شایسته برای خوزستان باشیم.

پور موسوی همچنین به عضویت سروش رفیعی در تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته و حمایت های مدیرعامل باشگاه، قرارداد همکاری با این بازیکن امضاء شد. سروش در این زمینه همکاری لازم را داشت و با شرایط ما کنارآمد، قطعا علاقه این بازیکن به فولاد و هواداران این باشگاه در تصمیم او دخیل بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز