خبرگزاری کار ایران

واقعاً جای تماشاگران در ورزشگاه خالی بود

پورموسوی: برای تک تک دقایق برنامه داشتیم / 5 هفته پایانی برای سهمیه می جنگیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۷۶۵

سرمربی فولاد امیدوار است تیمش بتواند سهیمه آسیایی کسب کند.

به گزارش ایلنا، سیروس پوموسوی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر که بعد از چند هفته سخت بردیم.مقابل یکی از بهترین تیم‌های تاکتیکی لیگ  کاملا مستحق پیروزی بودیم.من این برد را به همه مسئولان زحمتکش باشگاه که در هفته‌های بحرانی ما را مورد حمایت خود قرار دادند و آرامش را در تیم حفظ کردند، تقدیم می‌کنم.

سرمربی فولاد در مورد عملکرد تیمش در این بازی گفت: در نیمه دوم بازی امروز خیلی خوب ظاهر شدیم، امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. امروز واقعاً جای تماشاگران در ورزشگاه خالی بود، اما مطمئنم آنها اگر خودشان در ورزشگاه نبودند، قلب‌شان اینجا بود. خوشحالم که توانستیم با شکست پدیده عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی پایاپای بود و هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، برای تک تک دقایق آن برنامه‌ریزی کرده و لحظه به لحظه بر حریف فشار آوردیم. فوتبال با هدفی را ارائه دادیم و از کناره‌ها، عمق و شوتزنی دروازه‌ آنها را مورد تهدید قرار دادیم. توپ یکی دو مرتبه به تیر دروازه حریف برخورد کرد و یک بار هم روی ضربه پنالتی به گل رسیدیم. بچه‌های ما امروز به هیچ وجه تسلیم نشدند و حتی می‌توانستیم دقیقه 93 گل دوم را هم به ثمر برسانیم.

پورموسوی در پایان در مورد اینکه آیا تیمش می تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، پاسخ داد: ما برای 25 هفته ابتدایی لیگ برنامه‌ریزی کردیم که ساختار تیم را تقویت کرده و به شکل خوبی برسانیم و برای 5 هفته پایانی نیز برای کسب سهمیه بجنگیم. دیشب هم با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم، 5 بازی پیشرو داریم که اگر حداکثر امتیازات را کسب کنیم موفق به کسب سهمیه خواهیم شد. خوشبختانه بازی امروز را بردیم و مقابل تیمی بازی کردیم که واقعاً کیفیت بالایی دارد و هرگز مقابل ما عقب‌نشینی نکرد. در بازی آینده کار سختی مقابل پارس جنوبی جم داریم که باید سعی کنیم آن بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز