خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۲۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که در واحد تولیدی کوچین در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد برگزار شد گفت: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با وسعت 118 هکتار احداث که تعداد 85 واحد بهره بردار در این شهرک در حال فعالیت می باشند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت ساخت تصفیه خانه های فاضلاب در شهرک های صنعتی استان افزود: بر اساس قانون، ساخت تصفیه خانه فاضلاب با دارا بودن سه اصل 70 درصد شهرک یا ناحیه صنعتی واگذار شده باشد، ۵۰ درصد واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده و واحدهای تولیـدی مستقر در شهرک حداقل ۱۰۰ متر مکعب فاضلاب داشته باشند، انجام می شود.

موسوی بیان داشت: با توجه به تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی شهدای محمودآباد، ساخت تصفیه خانه فاضلاب با انتخاب پیمانکار در حال انجام است که برای احداث این تصفیه‌خانه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهدای محمودآباد 3 کیلومتر خط انتقال پسآب نیز همزمان با احداث تصفیه خانه در حال انجام است خاطرنشان کرد: 2 ایستگاه پمپاژ نیز برای انتقال آب به داخل تصفیه خانه، در طول مسیر طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران یکی از اقدامات دیگر شرکت در راستای تقویت بخش تولید را برطرف نمودن مشکل برق شهرک دانست و تصریح کرد: با واگذاری زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع به سرمایه‌گذار، احداث و ساخت نیروگاه chp با ظرفیت تولید 12 مگاوات برق در دستور کار قرار گرفت که این نیروگاه، در مدت 4 ماه ساخته شده که با تکمیل این نیروگاه، برق پایدار واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد را شاهد خواهیم بود.

لازم به توضیح است قبل از برگزاری جلسه، اعضای کارگروه رفع موانع تولید با حضور گلچوب مدیرکل امور اقتصادی استانداری، موسوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، محمودی مدیرکل تأمین اجتماعی، یوسف پور فرماندار محمودآباد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از 2 واحد تولیدی شهرک صنعتی شهدای محمودآباد بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز