خبرگزاری کار ایران

مرتضی حیدری مطرح کرد:

اخراج از کار خاطیان الگوی مصرف/ برگزاری جلسات با چراغ خاموش

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۷۴۳

امروز سومین جلسه شورای اداری شهرستان پردیس با حضور فرماندار، بخشدار، شهردار و سایر مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی حیدری در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا به موارد مورد بحث در جلسه اشاره کرد و گفت: جلسه امروز شورای اداری پیرامون دو بحث ایثارگری و مصرف انرژی که هر دو موضوع بسیار مورد توجه هستند.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه ایثارگران قشر عظیمی هستند که خود را مدیون آنها می‌دانیم به سخنان یابند عباسی مشاور وزیر در این جلسه اشاره کرد و گفت: قوانین بر مقررات و نکات مهم توسط مشاور وزیر ابلاغ شد و قرار شد در پنج محور قرار گیرد. 

وی در ادامه به رعایت الگوی مصرف انرژی در دستگاه‌ها با توجه به وضعیت کنونی برق اشاره کرد و گفت: چون در تابستان گرمای زیادی حاکم است دستگاه‌ها موظف اند طبق دستورالعمل ابلاغ شده عمل کنند آمار و ارقامی جهت آگاهی دستگاه‌ها اعلام شد که از این پس موظفند دستگاه‌ها تا شهریورماه ارزیابی صورت گرفته و به دستور رئیس جمهور کسانی که الگوی مصرف را رعایت نکنند و به مشکلات مردم توجه نکنند از عرصه کار خداحافظی خواهند کرد. 

به گزارش ایلنا، این جلسه فرمانداری پردیس با چراغ‌های خاموش برگزار شد و فرماندار در پاسخ به پرسش ایلنا مبنی بر اینکه از این پس تمام جلسات به این نحو برگزار می‌شود، گفت: برخی رفتارها باید به‌عنوان الگو در همه ادارات اجرایی شود و با توجه به شرایط کنونی جلسات را به این نحو برگزار کنند.  آنچه که فرهنگ غلط است باید از بین برود و نباید به صورت مضاعف از انرژی استفاده کنیم.

حیدری با اشاره به برخورد مسئولان به برگزاری جلسات با چراغ خاموش گفت: ابتدا برای عده‌ای عجیب بود که چراغ‌ها را روشن نکرده ایم و این شاید برایشان کافی نبود اما در انتهای مراسم عادت کرده بودند و دیدند که همان نور برای تشکیل جلسه کافی است و ما باید از خودمان شروع کنیم و امیدواریم در سایر ادارات رعایت شود.

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر تغییر فرهنگ‌ها اظهار داشت: اگر خانواده‌ها هر نفر 10 درصد کاهش مصرف داشته باشند الگوی وزارت نیروی ما با خاموشی مواجه نمی‌شود که به خصوص اصناف در کارخانه‌های ما دچار مشکل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز