خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری کرج:

عملیات کاشت گل‌های تابستانی در کرج انجام شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۲۴

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از انجام عملیات گلکاری تابستانه در میادین اصلی، بولوارها و پارک‌های اصلی شهر کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان بضاعتی پور گفت: این سازمان همه ساله علاوه بر گلکاری بهاره در شب عید و در آستانه فصل تابستان نیز با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری اقدام به گلکاری بسترهای فصلی فضای سبز شهری در معابر و میدان های شهر می‌کند. بر این اساس گلکاری فصلی در کنار گلکاری دایمی همه ساله در سه مرحله بهار، تابستان و پاییز در شهر صورت می گیرد.

بضاعتی پور با اشاره به اینکه توجه به علایق و سلایق شهروندان یکی از نکات مورد تاکید سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بوده و بخش عمده مطالبات مردم هم مربوط به زیباسازی منظرشهری و چهره آرایی شهر است، اضافه کرد: این سازمان تمام تلاش خود را به منظور افزایش طراوت، شادابی و سرسبزی جای جای شهر به کار می‌گیرد و ارتقای کیفیت فعالیت ها و رضایتمندی شهروندان به طور مستمر در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه فضای سبز محدودیت‌های فراوانی وجود دارد، یکی از مهمترین اهداف سازمان را استفاده از الگوی مناسب کاشت و شیوه مصرف بهینه آب  عنوان کرد.

به گفته بضاعتی پور، استفاده از گیاهانی که با اقلیم آب و هوایی کرج تناسب دارند مد نظر ما قرار دارد تا علاوه بر بحث زیبایی شهر بتوان طیفی از رنگ ها و سرزندگی را در شهر کرج مشاهده کرد.

این مسول در پایان از شهروندان خواست برای حفظ زیبایی سیمای شهری در نگهداری این فضاها با سازمان سیما منظر، و فضای سبز شهری شهرداری کرج همکاری کرده و بتوانیم طراوت خاصی به سیمای شهرمان ببخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز