خبرگزاری کار ایران

کامکار در ستاد تنظیم بازار البرز مطرح کرد:

ضرورت رصد نوسانات بازار از سوی دستگاه‌های اجرایی

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۷۹

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت: دستگاه های نظارتی بیش از پیش در شرایط فعلی تحرکات و نوسانات بازار را رصد کنند.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه جلسات از این پس به صورت هفتگی برگزار می‌شود، گفت: کالا‌های اساسی در استان به اندازه کافی، ذخیره شده و مشکلی در این زمینه در استان وجود ندارد.

کامکار در راستای تنظیم بازار استان نسبت به تشریح و اهمیت تامین کالاهای اساسی مردم اشاره کرد و تمامی دستگاهها را به اجرا و نظارت دستورات بالای دستی ملزم کرد.

معاون استاندار گفت: دستگاه های نظارتی بیش از پیش در شرایط فعلی تحرکات و نوسانات در بازار را رصد کنند.  

وی با اشاره به اینکه در صورت نیاز، اقدامات لازم را به استانداری گزارش شود، گفت: جهاد کشاورزی نسبت به تامین کالاهای اساسی می بایست بیش از ماه های گذشته، تلاش کند.

وی افزود: با توجه به حمایت های دولت در تامین گوشت قرمز کماکان با ارز دولتی نسبت به واردات گوشت اقدام خواهد کرد. 

کامکار گفت: دستگاه های نظارتی با کسانی که نسبت به احتکار هر گونه کالا و عدم عرضه کالاهای تولیدی مشاهده نمایند از طریق مراجع ذی ربط طبق مقررات برخورد نمایند.

در این جلسه موضوع تامین و توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد گزارش افزایش قیمت مرغ در جلسه آتی ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز