خبرگزاری کار ایران

رنجکش خبر داد:

بهره‌برداری موقت از طرح الگویی ساماندهی شناگاه و مبلمان ساحلی در ساحل سفیر امید آستارا

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۸۶۰

فرماندار آستارا از بهره برداری موقت از طرح الگویی ساماندهی شناگاه و مبلمان ساحلی در ساحل سفیر امید آستارا خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در مراسم بهره‌برداری موقت از طرح الگویی ساماندهی شناگاه و مبلمان ساحلی این شهرستان در ساحل سفیر امید گفت: در برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته سایر نقاط ساحلی این شهرستان مانند صدف که قابلیت سرمایه‌گذاری و ایجاد شناگاه داشته باشند احداث اینچنین مجموعه هایی پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: طرح بهساز و احداث شناگاه جدید در ساحل سفیر امید با توجه به نخستین سفر استاندار گیلان در آذرماه گذشته به آستارا و درخواست از وی برای احداث محیط های مناسب تفرجگاه ساحلی با دستور استاندار اجرایی شده است .

وی ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار گیلان در اجرایی شدن این طرح که برای اولین بار در استان گیلان عملیاتی شده، افزود: آغاز بهره‌برداری موقت از شناگاه الگویی سفیر امید با هدف آسیب‌شناسی و رفع مشکلات احتمالی و بهره‌مندی مردم از طرح انجام و تا هفته دولت طرح تکمیلی آن با حضور مسوولان ارشد به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: اجرای طرح‌های خدماتی مناسب برای بهره‌مندی مردم از نیازهای جدی این شهرستان مرزی است که تاکنون این‌گونه طرح‌ها در شهرستان مغفول مانده بود که امیدواریم در آینده شاهد اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای جلب رضایت‌مندی‌های عمومی و افزایش کیفیت خدمات برای گردشگران باشیم.

فرماندار آستارا همچنین از همکاری‌ها و پیگیری‌های شهرداری و شورای‌شهر آستارا و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در کمک به احداث این طرح قدردانی کرد .

وی یاد آور شد: برای احداث این شناگاه در سال ۹۷ حدود ۴۰میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده که هنوز تخصیص نیافته اما در اولویت تخصیص از سوی استانداری قرار دارد.

فرماندار آستارا نگهداری و ارایه خدمات را از مهمترین اولویت‌ها پس از احداث ذکر کرد و خواستار جدیت از سوی شهرداری و مردم در این زمینه شد.

در مراسم بهره برداری موقت این طرح کیوان محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان، ملازاده جانشین معاون وزیر کشور در امور سواحل و حقوق شهروندی حضور داشتند که طی سخنرانی خود ضمن تشکر از فرماندار آستارا و مجموعه مدیران اجرایی و شهرداری در اجرایی‌شدن این طرح اجرا الگوی خوبی برای سواحل منطقه عنوان و خواستار تکمیل شدن آن شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز