خبرگزاری کار ایران

120 ساعت تا آغاز هیجان در لیگ برتر/ معرفی سوداگران جام و فانوس به دست های هجدهمین دوره

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۸۰۶

لیگ هجدهم تا پنج روز دیگر آغاز می شود...

به گزارش ایلنا، فقط 5 روز تا آغاز رقابت های لیگ برتر باقی مانده و بازهم هیجان در فوتبال ما بعد از جام جهانی و قبل از جام ملت ها به اوج خود خواهد رسید. 16 تیم لیگ برتری با اهدافی گوناگون پا به رقابت ها می گذارند تا برای رسیدن به مدینه فاضله خود از سد بکدیگر بگذرند. یکی برای قهرمانی می جنگد؛ دیگری خواهان سهمیه است؛ چند کیلومتر آنطرف تر برای نیفتادن می جنگند و عده ای هم نه مدعی سهمیه هستند و نه در قواره سقوط.

120 ساعت تا آغاز هیجان در لیگ برتر/ معرفی سوداگران جام و فانوس به دست های هجدهمین دوره

سوداگران جام:

با احترام به چند تیم باکیفیت، به نظر می رسد در لیگ هجدهم سه تیم نسبت به بقیه شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشند و تیمشان هم به گونه ای بسته شده که می توان به آنها شانس بیشتری برای بردن جام داد.

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی محروم بود و 4 ستاره اش را هم از دست داد اما برانکو و تیمش مدتهاست که اعتماد به نفس فوق العاده ای را در لیگ داخلی پیدا کرده اند و در دو فصل اخیر قهرمان شده اند. این را هم از یاد نبرید که سرخپوشان از نیم فصل دوم می توانند به حضور چند ستاره از جمله ترابی و رفیعی امیدوار باشند.

دیگر تیم مدعی قهرمانی آبی پوشان پایتخت هستند. آنها در بدترین وضعیت ممکن به سر می برند اما شفر نشان داده که می تواند در این وضعیت هم تیمش را هدایت کند. در نهایت سومین تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

پرافتخارترین تیم لیگ برتر در این فصل همه کار کرده تا ششمین قهرمانی را به ارمغان بیاورد. آنها با امیر قلعه نویی و ستاره هایی که جذب کرده اند به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنند.

120 ساعت تا آغاز هیجان در لیگ برتر/ معرفی سوداگران جام و فانوس به دست های هجدهمین دوره

آسیا دوست ها:

بعد از سه تیم بالا به سراغ چند تیمی می رویم که کیفیت بالایی دارند اما نتیجه ای غیر از قهرمانی هم برایشان قابل قبول خواهد بود و همیشه جزو بالانشین ها هستند.

پیکان با مجید جلالی بازهم چند بازیکن را از دست داده اما آنها بی سروصدا کار خود را انجام داده اند و انتظار می رود بازهم جزو بالانشین ها باشند.

سایپا هم با علی دایی وضعیت خوبی دارد. آنها اردوهای منظمی را پشت سر گذاشته اند و علی رغم رفتن علی قلی زاده چند مهره خوب هم به آنها اضافه شده است. سایپا در این فصل درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم خواهند بود. تیم بعدی ذوب آهن است.

سفید سبزهای اصفهان پس از نایب قهرمانی در فصلی که گذشت حالا با سرمربی گری امید نمازی به مسابقات آمده اند.

تراکتورسازی را هم به این جمع اضافه کنید. تیمی که از نو ساخته شد. سربازها رفتند؛ زنوزی به عنوان مالک جدید روی کار آمد و مهره های جدید هم جذب شدند. داخلی هایی که آمدند چندان فوق العاده نیستند اما در بین خارجی ها دو سه بازیکن جالب توجه به خدمت گرفته شده اند. انتظار می رود تراکتور در این فصل دوباره به جمع تیمهای صدرجدولی اضافه شود و در فصل آتی جزو مدعیان قهرمانی باشد.

120 ساعت تا آغاز هیجان در لیگ برتر/ معرفی سوداگران جام و فانوس به دست های هجدهمین دوره

معمولی ها:

یک سری از تیمها هم هستند که می شود آنها را جزو تیمهای معمولی دانست. آنها به نظر می رسد نه قدرت صدرنشینی داشته باشند و نه شایسته حضور در بین پایین جدولی ها.

تیمهایی چون پارس جنوبی جم که مهره های زیادی را از دست داده اما با حفظ تارتار دوباره از ضرباهنگ خوبی برخوردار است یا پدیده ای که بعد از سه فصل رضا مهاجری را روی نیمکت ندارد اما یحیی گل محمدی اسکلت تیم را تقریبا حفظ کرده است.

صنعت نفت هم دوباره به مربیان خارجی روی آورده است. پائولو سرجیو تغییرات فراوانی را در برزیل ایران ایجاد کرده و آنها را به احتمال زیاد در کمرکش جدول می بینیم.

فولاد با پورموسوی ادامه کار می دهد اما عدم جذب بازیکنان تاثیرگذار باعث شده تا نتوان آنها را جزو مدعیان کسب سهمیه بدانیم.

در نهایت نوبت به نساجی می رسد. تیم پرشور مازندرانی که اولین حضور خود را تجربه می کند اما خریدهای امیدوار کننده و همچنین حفظ نکونام به عنوان سرمربی باعث شده تا حساب آنها را از قعرنشین ها سوا کنیم.

120 ساعت تا آغاز هیجان در لیگ برتر/ معرفی سوداگران جام و فانوس به دست های هجدهمین دوره

فانوس به دست ها:

حالا به سراغ تیمهایی می آییم که از همین الان امید چندانی به آنها نیست. سپیدرود تا دو سه روز قبل به صورت همزمان دو تیم داشت و حالا با خداداد عزیز به مسابقات قدم می گذارد.

استقلال خوزستان ورودی خاصی نداشته و با داریوش یزدی کم تجربه در لیگ برتر جزو فانوس به دست ها به حساب خواهد آمد.

گسترش فولاد جای خود را به ماشین سازی خواهد داد. ماشین سازی که تحت هدایت برادران خطیبی اداره می شود بی تردید یکی از مدعیان سقوط است. آنها چند روز پیش حضورشان در لیگ برتر قطعی شد.

در نهایت به دیگر تیم صعود کرده می رسیم. نفت مسجد سلیمان. تیمی که با محمود فکری لیگ برتری شد و حالا با عبدالله ویسی در مسابقات خواهد بود. این تیم چند خرید داشته اما امکانات کم و بودجه پایین و مشکلات زیاد زیرساختی موجود در این شهر آنها را یک تیم مدعی افتادن معرفی کرده است.

××××××××××

حال باید به تماشای لیگ نشست. لیگی که هیچ چیز آن مشخص نیست و تمام گفته های بالا یک احتمال بود. خدا را چه دیدید. شاید یکی از همین تیمهای فانوس به دست مدعی قهرمانی شد و یکی از مدعی های فتح جام تا پای سقوط رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز