خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش نشانی خبر داد:

فوت یک نفر بر اثر تصادف یک دستگاه کامیونت و اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۹۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک نفر بر اثر تصادف یک دستگاه کامیونت و اتوبوس در جاده آزادگان خبر داد.

​جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۱۸ یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ازادگان، شهرک استقلال، خیابان جلال به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: در محل حادثه مشاهده می‌‌شود یک دستگاه کامیونت ایسوزو و یک دستگاه اتوبوس شخصی که متعلق به یکی از کارخانجات صنعتی که حالی از مسافر بود باهم شاخ به شاخ شده و به شدت با هم برخورد کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه زمانی که آتش‌نشانان محل حادثه رسیدند راننده کامیونت در اتاقک خودرو که تا حد زیادی ویران شده بود، گرفتار بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و راننده را که حدود ۴۵ سال داشت خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده و پس از معاینات لازم مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد: خودروها به محل امنی منتقل و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد. این عملیات در ساعت ۱۷:۱۱به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز