خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:

عملیات اطفاء حریق در کارخانه مواد شیمیایی همچنان ادامه دارد/اطلاعی از مصدومان در دست نیست

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۰۶۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام آتش سوزی گسترده در یک کارخانه مواد شیمیایی گفت: هنوز از تعداد مصدومان و فوت شدگان احتمالی این حادثه اطلاع دقیقی دردست نیست.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه آتش سوزی گفت: ساعت 14:56 ظهر امروز آتش سوزی گسترده در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی و رنگ در مسیر شرق به غرب کیلومتر 18 جاده مخصوص کرج به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام می شود. 

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی آتش سوزی و دود بسیار غلیظ حاصل از آتش سوزی که از فواصل دور قابل رویت بود 7 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام می شود. محل حادثه کارخانه ای به وسعت تقریبی دو هزار متر که دارای یک سوله نگهداری و انبارداری مواد شیمیایی است و ساختمان های اداری داخل در محوطه به طور کامل شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش از سقفهای بخش اداری به بیرون متصاعد می شد، خاطرنشان کرد: شدت حرارت به حدی است که از فاصله چند ده متری نمی توان به آتش نزدیک شد. در معبر مجاور این کارخانه یک کوچه بن بست قرار داشت که در آن چندین دستگاه خودرو پارک شده که براثر شدت حرارت خودروها شعله ور بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان از لحظات اولیه با چندین دستگاه کف فرماتیک از چند طرف از طریق بالابرها وارد عمل شدند. هنوز اطلاع دقیقی از مصدومین و افرادی که به احتمال دارد در این حادثه جان خود را از دست داده باشند نداریم. اخبار مستندی نیز در محل شنیده نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز