خبرگزاری کار ایران

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

آماده‌باش کامل 123 ایستگاه آتش‌نشانی در پایتخت به‌مناسبت چهارشنبه‌سوری

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۹۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آماده‌باش کامل 123 ایستگاه آتش‌نشانی تهران به‌مناسبت جشن چهارشنبه‌سوری خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برپایی جشن چهارشنبه آخر سال در روز سه شنبه(فردا) گفت: بسیاری از هموطنان طبق رسم دیرین در این روز نسبت به برپایی جشن و روشن کردن آتش اقدام می‌کنند که بی‌احتیاطی در این زمینه می‌تواند باعث بروز مصدومیت و تلفات جانی شود.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی همچون سال‌های گذشته تمام تلاش خود را برای تامین امینی شهر به کار خواهد گرفت و فردا تمام تجهیزات آتش‌نشانی و نیروهای این سازمان در آماده باش صددرصدی به سر می‌برند و حتی نیروی غیر شیفت به ایستگاه‌های خود فرا خوانده شده‌اند.

ملکی اظهار کرد: علاوه بر آماده‌باش کامل 123 ایستگاه‌های آتش‌نشانی نیروهای آتش‌نشان در 1148 نقطه شهر مستقرند که از این تعداد 575 استقرار همراه با خودرو است که در 234 نقطه خودرو سنگین در 232 نقطه خودرو سبک و در 109 محل آتش نشانان از موتورسیکلت استفاده می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی‌تهران با بیان اینکه در سایر نقاط نیز تیم‌های مستقر در قالب گروه‌های دو نفره خواهند بود، عنوان کرد: همچنین 120 دستگاه از خودروهای شهرداری توسط سازمان آتش‌نشانی به خاموش‌کننده مجهز شده و نیرو هم در اختیار آنها قرار داده‌ایم تا در محل خدمت خود مستقر شوند و در صورت نیاز اقدام به کارهای عملیاتی نیز خواهند کرد.

ملکی تصریح کرد: در مجموع 2731 آتش نشان از ساعت 16 تا زمانی که فرمانده تیم‌های عملیاتی تشخیص دهد در محل‌های مشخص شده حضور خواهند داشت و تمام مدیران ارشد عملیاتی نیز تا پایان مراسم در محل‌های مشخص شده حاضر خواهند بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با تاکید بر اینکه حضور گسترده آتش‌نشانان در حالت استقرار به معنای ممانعت از برگزاری جشن نیست، توضیح داد : با توجه به پیش‌بینی وجود ترافیک سنگین طی فردا تلاش ما بر آن است تا در صورت بروز حادثه بتوانیم هرچه سریع‌تر خودرا به محل برسانیم.

وی همچنین از هموطنان خواست ضمن همکاری با نیروهای آتش‌نشانی در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و مراتب را به سامانه 125 آتش‌نشانی یا آتش‌نشانان مستقر در شهر اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز