خبرگزاری کار ایران

عبادالله کامکار:

مدیران صنعت، معدن و تجارت بر اصناف نظارت کنند/برخورد قانونی با گرانفروشان و محتکران

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۴۵

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه صنعت و معدن ناظر اصلی در بحث قیمت ها است، گفت: این نهاد مردمی نظارت بر قیمت کالاها را جدّی بگیرد و اگر احساس کنند که اتحادیه و یا صنفی تخلفی دارند همان جا برخورد جدّی و قانونی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، عبادالله کامکار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه ثبات بازار به عرضه و تقاضا برمی‌گردد؛ گفت: ستاد تنظیم بازار استان بایستی بیش از پیش نظارت و بازرسی و پیگیری موضوعات مربوط به بازار را در دست بگیرد و در جلسات مختلف، آن را در دستور کار خود قرار دهد.

معاون استاندار با بیان اینکه صنعت و معدن ناظر اصلی در بحث قیمت ها است؛ ادامه داد: انتظار می رود این نهاد مردمی نظارت بر قیمت کالاها را جدّی بگیرد و اگر احساس کنند که اتحادیه و یا صنفی تخلفی دارند همان جا برخورد جدّی و قانونی داشته باشند و حتی آن متخلف را به مراجع قضایی معرفی کنند.

کامکار با اشاره به مقابله با احتکار و افزایش قیمت ها کالا، تصریح کرد: طرح کنترل بازار در البرز در حال اجرا است و باید ادامه داشته باشد و در این طرح بازرسان به طور مستمر در زمینه کنترل قیمت و کیفیت کالا و بازار فعال عمل کنند و طرح نظارتی مشترک در قالب گشت های ثابت و سیار برای نظارت و بازرسی بر فعالیت های صنفی در بازار انجام شود.

وی افزود: اقلام مورد نیاز نباید به کندی و با قیمت های نامتعارف در بازار توزیع شود و در این راستا بایستی بر نحوه توزیع وعرضه  نظارت کامل صورت گیرد.

کامکار در پایان به برنامه ریزی جدی برای تشویق بازاریان به خرید و فروش کالاهای تولید داخلی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز