خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه قطع احتمالی برق شهر تهران برای امروز

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۷۶۵

برنامه روزانه قطع برق تهران برای امروز ۲۷ تیرماه منتشر و محل قطعی‌های برق به صورت جدول مشخص شد.

به گزارش ایلنا وبه نقل از وزارت نیرو، برابر اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مشترکان تهرانی با توجه به استمرار هوای گرم و افزایش بی‌سابقه مصرف انرژی برق و نیز محدودیت منابع تولید انرژی، صنعت برق ضمن عذرخواهی ناگزیر به پیش‌بینی اعمال محدودیت بار در شبکه‌های توزیع برق شهر تهران است.

بر همین اساس به اطلاع می‌رساند این شرکت به منظور سهولت دسترسی مشترکان به جدول زمان‌بندی محدودیت احتمالی بار تا پایان اجرای این طرح، نسبت به گروه‌بندی مناطق در پنج دسته بر اساس ساعت زمانی مشخص اقدام کرده است.

مشترکان می‌توانند با مراجعه به جدول ذیل و بر اساس منطقه برق و آدرس محل سکونت خود، گروه‌بندی خود را مشخص و از زمان‌بندی احتمالی اعمال محدودیت اطلاع حاصل کنند و لازم به ذکر است که گروه‌های اعلام شده تا اطلاع بعدی ثابت است.

اوج مصرف برق در مدار ۵۶ هزار مگاوات قرار گرفتکاهش نسبی دمای هوا در روز گذشته باعث شد در مصرف برق کشور ۶۰۰ مگاوات نسبت به روز دوشنبه که مرز ۵۷ هزار مگاوات را رد کرده بود، کاهش مصرف داشته باشیم.

برابر اعلام سازمان هواشناسی کشور، وضعیت آب و هوا در برخی استان ها از روز گذشته تا انتهای هفته جاری به علت بارندگی و وزش باد شدید موقتی، کاهش دما را به‌وجود خواهد آورد که همین امر باعث می‌شود در افزایش مصرف برق نیز کاهشی را داشته باشیم. در روز دوشنبه اوج مصرف برق کشور از مرز ۵۷ هزار مگاوات عبور کرد، ولی در روز گذشته تحت تاثیر کاهش دما قرار گرفت و با ۶۰۰ مگاوات کاهش، به زیر مرز هشدار برگشت.

بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، اوج مصرف برق در روز گذشته، سه شنبه (۲۶ تیرماه) به میزان ۵۶ هزار و ۴۹۴ مگاوات گزارش شد که در سال گذشته در همین زمان اوج مصرف ۵۲ هزار و ۳۴۷ مگاوات بوده است.

همچنین میزان مصرف برق صنایع در روز گذشته سه هزار و ۹۵۵ مگاوات بوده که در مقایسه با روز دوشنبه که میزان آن سه هزار و ۶۰۴ مگاوات ثبت شده، مصرف برق این بخش قدری کاهش داشته است. ضروری است که مشترکان در مصرف برق بخش خانگی حداکثر صرفه‌جویی را به عمل آورده و در ساعات پیک از به‌ کارگیری لوازم برقی پرمصرف اجتناب کنند.

برای مشاهده جدول خاموشی اینجا را کلیک کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز