خبرگزاری کار ایران

پس از کش و قوس‌های فراوان؛

فرماندار جدید کهگیلویه منصوب شد/ فرماندار سابق: مدیرکل استانداری نمی‌شوم

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۹۴

فرماندار کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از کش و قوس‌های فراوان تغییر کرد و این مسئولیت به معاون سابق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در دولت تدبیر و امید واگذار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جعفر نیکبخت که اکنون به عنوان فرماندار کهگیلویه منصوب شده از چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی با پیشینه اصلاح طلبی است.

وی در دولت اول تدبیر و امید معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بود که هم اکنون به عنوان فرماندار کهگیلویه منصوب شده است.

نیکبخت عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده که در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به امر تدریس نیز مشغول است.

فرماندار سابق کهگیلویه هم به تغییر ناگهانی خود واکنش نشان داد و تاکید کرد که به سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بازخواهد گشت و دیگر مدیرکل هم نمی شود.

علی پوزش در گفت‌وگوی کوتاه با ایلنا از یاسوج با تأیید خبر انتصاب فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه گفت: دیروز به اینجانب اعلام شد که فردا روز تودیع و معارفه شما است.

وی گفت: دیروز از استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که این تغییر فردا ساعت 11 انجام خواهد گرفت.

فرماندار سابق کهگیلویه با تاکید بر اینکه در مدت زمان تصدی خود بر فرمانداری هدفی جز خدمت و تلاش برای حل مشکلات مردم نداشتم، تصریح کرد: از فرماندار جدید شناخت چندانی ندارم و تا جایی که شنیده ام پیش از این در دانشگاه علوم پزشکی مشغول فعالیت بوده است.

پوزش در پاسخ به این سئوال که پس از مراسم تودیع در چه مسئولیتی ادامه خدمت خواهد داد، افزود: طی تماسی که از استانداری با بنده گرفته شد اعلام کردند که به عنوان مدیرکل در استانداری استان مشغول خواهم شد که بنده این سمت را نپذیرفتم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هدفم خدمت به مردم بود، گفت: برای ادامه خدمت به محل خدمت خود در سازمان برنامه و بودجه بازخواهم گشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان کهگیلویه از شهرستان های ششگانه گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 230 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز