خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبرداد

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش بهداشت و درمان آستارا

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۷۱

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مازاد با هدف پرداخت حقوق پزشکان و دست اندرکاران و خرید و نصب تجهیزات بیمارستانی و درمانگاه‌ها به بخش بهداشت و درمان بندر آستارا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آستارا، محمدرضا نقی‌پور امروز در مراسم معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار مازاد با هدف پرداخت حقوق پزشکان و دست اندرکاران و خرید و نصب تجهیزات بیمارستانی و درمانگاه‌ها به آستارا اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: این مبلغ جدای از بودجه تکمیل بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابی آستارا است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بندر مرزی آستارا و بازدید وی از بخش‌های مختلف بیمارستانی و درمانگاه‌های روستایی این شهر تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در منابع محدودیت ندارد و باید مدیریت در سطح شهرستان‌ها به گونه‌ای باشد تا در جذب اعتبارات با مشکل مواجه نشوند.

وی به کاستی‌های بخش بهداشت و درمان در بندر مرزی آستارا اشاره کرد و افزود: اقدامات صورت گرفته در حد و شایسته مرزداران این خطه نیست.

نقی‌پور اذعان کرد: انتظار می‌رود با همدلی و همزبانی مسئولان، آستارا در جذب اعتبارات به جایگاه شایسته خود برسد.

فرماندار آستارا نیز در این مراسم با اشاره به بازدیدهای متعدد از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان و سایر درمانگاه‌ها اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به امر سلامت و بهداشت و درمان کشور شده است.

سیروس شفقی با بیان اینکه رضایتی از حوزه بهداشت و درمان آستارا دیده نمی‌شود، تصریح کرد: کمبودهای موجود در بیمارستان و درمانگاه‌ها سبب شده تا همواره شاهد گلایه شهروندان باشیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی هم از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و خادمان عرصه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد و افزود: قابلیت نخبه‌های آستارا سبب شده تا با نشان دادن توان خود در سمت‌های مدیریتی بالاتردر کشور به خدمت مشغول شوند.

صفر نعیمی رز ادامه داد: این ارتقای سمت‌ها سبب شده است تا شاهد تغییر مداوم در پست مدیریت شبکه بهداشت و درمان آستارا باشیم.

در پایان این نشست، «سیدحسن احمدی» جایگزین «فخیمی درخشان» به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز