خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی مازندران:

اولین بنیاد ژنتیک شمال کشور در ساری کلنگ زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۲۸

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت:در هفته بهزیستی کلنگ اولین بنیاد ژنتیک شمال کشور به همت یک خیر بزرگ ساروی در مرکز مازندران به زمین زده خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری،دکتر سید سعید آرام شب دوشنبه در جشن بزرگ " به زیستن " که در هفته بهزیستی در بوستان ولایت ساری برگزار شد ضمن تبریک خجسته میلاد حضرت معصومه (ع)  این روز فرخنده را به تمامی دختران  بویژه 80 دختر بهزیستی تبریک گفت و اظهار داشت : هفته بهزیستی با شعار" بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به زیستن " آغاز شد و در برنامه ششم توسعه مسئولیت سلامت اجتماعی به سازمان بهزیستی واگذار شده است.

وی افزود: خدمت به بهترین بندگان خدا که به نوعی دستیابی به برخی از موهبت الهی برای آنان سخت باشد افتخاری بزرگ است.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: برای اینکه بتوانیم  یک زندگی مطلوب در جامعه داشته باشیم باید فرهنگ بهتر زیستن و آموزش مهارت های زندگی را در جامعه گسترش دهیم و تمام اهداف و برنامه هایی که سازمان بهزیستی در مسیر فعالیت هایی که دارد گسترش بهتر زیستن در جامعه برای آحاد افراد است.

 وی به اقدامات و برنامه های این سازمان در هفته بهزیستی اشاره کرد و افزود:در این هفته کلنگ اولین بنیاد ژنتیک شمال کشور به همت یک خیر بزرگ ساروی در مرکز مازندران به زمین زده خواهد شد.

آرام  با اعلام اینکه بالغ بر 190 میلیارد ریال برای پروژهای هفته بهزیستی هزینه شده است از افتتاح استخر ویژه معلولین به عنوان تنها استخر آب درمانی منطقه شمال کشور با بیش از 45 میلیارد ریال هزینه در مرکز استان خبر داد .

وی با بیان اینکه بیش از 110 واحد مسکونی برای جامعه هدف بهزیستی احداث شده که در هفته بهزیستی در اختیار آن ها قرار می گیرد، گفت : از آغاز کار دولت تدبیرو امید برای دوهزار و 800 نفر از جامعه هدف بهزیستی خانه احداث شده است.

مدیر کل بهزیستی مازندران طبق شیوع شناسی که سال 96 در کشور صورت گرفت استان مازندران در مصرف مواد مخدر رتبه 2 کشور را داشت با اقدامات انجام شده و همکاری دستگاه های مختلف و بهزیستی و با شیوع شناسی سال 95  ما جزء استان های با رشد متوسط بوده ایم که به رتبه 14 تنزل پیدا کردیم.

وی ادامه داد: کاهش چنین مشکلی نشان دهنده همراهی و مشارکت مردم با سازمان بهزیستی و دیگر دستگاه های اجرایی بوده است.

مدیر کل بهزبستی مازندران از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای بیش از 12 هزار نفر و با اعتبار بیش از 90 میلیارد خبرداد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز