خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان :

مراحل اجرای طرح شور ورزی به صورت کامل و جامع دیده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۹۵

استاندار خوزستان گفت: بناست اجرای طرح شور وَرزی به صورت جامع و کامل پیش بینی شود به صورتی که همه ملاحظات و عواقب احتمالی آن دیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی اظهار داشت: موضوع شور وَرزی حدود هشت ماه است که در حال پیگیری است و مطالعات شناختی و امکان سنجی آن انجام شده است و در همین راستا فردا جلسه ای برگزار میشود برای مطالعات فاز ۱ مقدماتی و تکمیلی تا زمان لازم را اعلام کنند.

استاندار خوزستان افزود: پس از آن تیم دانشگاه به همراه توسعه نیشکر کار را پیش خواهند برد؛ همچنین طی نشستی با حضور کارشناسان فنی دستگاه های اجرایی متولی در این مسئله مانند منابع طبیعی، محیط زیست، جهاد کشاورزی، آب و برق و شیلات این طرح ارائه خواهد شد تا نظرات این کارشناسان گرفته شود و این نظرات کارشناسی در فاز یک مقدماتی و تکمیلی لحاظ شود.

شریعتی ادامه داد: بناست این طرح به صورت جامع و کامل پیش بینی شود به صورتی که همه ملاحظات و عواقب احتمالی آن دیده شود تا بتوانیم هم کانون ریزگردها را تبدیل به محیط های سبز کنیم و هم از زهاب ها که درکنار ریزگردها جزو دو چالش مهم زیست محیطی استان هستند به صورت بهینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز