خبرگزاری کار ایران

حل مساله ترخیص 150 تریلر متوقف در گمرک در نشست بررسی مشکلات فاز دوم پالایشگاه آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۴۳

استاندار خوزستان گفت: بیمارستان نفت توسط کنسرسیوم پیمانکار پروژه تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز یکشنبه 24 تیرماه در پایان نشست بررسی مشکلات اجرای فاز دوم پالایشگاه آبادان، اظهار داشت: قریب به یکسال و نیم است که عملیات اجرایی ساخت فاز دوم پالایشگاه آبادان فعال شده و هم اکنون هزار و ۴۵۰ نفر در این طرح مشغول به کار هستند و حدود ۱۲۰۰ نفر از این تعداد پرسنل بومی هستند و تاکید ما بر اشتغال بومی است.

استاندار خوزستان افزود: این نشست با معاون وزیر نفت و مسئولان شرکت نفت، مدیران منطقه آزاد و فرماندار برای بررسی مشکلات در حوزه واردات کالاها و ماشین آلات از گمرک بود که خوشبختانه این موارد برطرف شدند، همچنین خواسته هایی از مدیریت استان و شهرستان و منطقه آزاد داشتند که صورتجلسه و توافق شد.

شریعتی عنوان کرد: امیدوارم انشاالله کار با سرعت پیشرفت داشته باشد؛ از جمله مواردی که در جریان این جلسه حل شد مربوط به توقف ۱۵۰ تریلر تجهیزات در گمرک است که به زودی ترخیص خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین مقرر شد کنسرسیومی که مدیریت اجرایی فاز ۲ را به عهده دارد بیمارستان نفت را تکمیل کند؛ کار ساخت این بیمارستان به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده و کنسرسیوم پذیرفت این بیمارستان را به عنوان مسئولیت اجتماعی و خدمت به مردم عزیز آبادان و خرمشهر تکمیل و تجهیز کند و به بهره‌برداری برساند و انتظار داریم بیمارستان نفت در آینده نزدیک افتتاح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز