خبرگزاری کار ایران

جزئیاتی از سومین فستیوال شب‌های موسیقی در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۷۲

سومین فستیوال شب‌های موسیقی با همکاری خانه هنرمندان ایران و شرکت آوای حنانه تا نهم شهریور در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سومین فستیوال شب‌های موسیقی با همکاری خانه هنرمندان ایران و شرکت آوای حنانه که از ۲۱ تیر آغاز شده است تا نهم شهریور  در قالب کنسرت های نواحی، اصیل ایرانی، جَز و بلوز در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گفته کامران همت‌پور (مدیرعامل شرکت آوای حنانه)، سومین دوره فستیوال شب‌های موسیقی در خانه هنرمندان ایران با دو دوره گذشته تفاوت دارد. او در این مورد گفت: تفاوت این دوره با دو دوره قبلی در این است که سال گذشته ما اجراها و گروه‌هایی با مخاطب خاص را برای فستیوال برگزیدیم، اما امسال طیف بیشتری از مخاطب را در نظر گرفته و با توجه به تمامی سلایق از تمامی ژانرها بهره برده‌ایم.

براساس برنامه فستیوال شب‌های موسیقی در خانه هنرمندان ایران، تاکنون گروه «چریکه» به سرپرستی سلمان حسینی روز پنجشنبه 21 تیر روی صحنه رفته است و در ادامه ۲۸ تیر مجید علیزاده، ۲۹ تیر گروه «هم‌نوازان عرفان» به‌سرپرستی حمید وجدان‌پاک، سوم مرداد گروه اشکان ماهری، چهارم مرداد گروه «وِیژوان» به‌سرپرستی مصطفی عزیزی، پنجم مرداد گروه سبحان اکرامی، روزهای ۱۰ و ۱۱ مرداد گروه پدرام درخشانی،  ۱۲ مرداد گروه «پلاستیکا» به‌سرپرستی امیراشکان غلامی، ۲۴ مرداد گروه علیرضا شمس اسکندری،  ۲۶ مرداد گروه «ایده» به‌سرپرستی علی تفرشی،  ۳۱ مرداد گروه پویا نیک‌پور، روزهای اول و دوم شهریور گروه «آژانس خاموش» به‌سرپرستی سیاوش امامی و روزهای هشتم و نهم شهریور گروه «تنبورنوازان حافظ» به‌سرپرستی میرفرساد ملک‌نیا روی صحنه می‌روند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز