خبرگزاری کار ایران

فاز دوم پارک شادی های زاهدان کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۵۷۰

فاز دوم پارک شادی های زاهدان کلنگ زنی شد. ‌

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا رئیس شورای اسلامی زاهدان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام مجموعه شهرداری زاهدان گفت: بازدیدهایی که از مناطق مختلف داشتیم امیدوار کننده بود  که ان شاءالله این اقدامات با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

مهندس شهنوازی اظهار داشت: کلنگ زنی ها و آغاز کارها باید به نحو مقتضی اطلاع رسانی شود تا مردم از اقدامات شهرداری آگاهی کافی را داشته باشند.

‌وی اضافه کرد: ما هر جا که لازم باشد ورود خواهیم کرد و از مدیران لایق حمایت می کنیم خوشبختانه این تحرکات و اقدامات شما مدیران نمود خوبی در بین مردم داشته و آنها را نسبت به مسئولین امیدوار کرده است. 

‌رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: به منظور صرفه جویی در هزینه ها بایستی کارها با نقشه و برنامه ای کامل آغاز شوند در واقع هر پروژه باید بر اساس همین فرضیه جلو رود.

‌وی تصریح کرد: نگهداری پروژه ها بسیار مهم است لذا باید در ارتقای فرهنگ نگهداری اقدامات مورد نیاز را انجام دهید و یا با جدیت به اینمقوله ورود کنید.

‌وی افزود: بر اساس استاندارد جهانی ۲ تا ۶ درصد هزینه پروژه ها صرف نگهداری آنها می شود اما در ایران این رقم بسیار زیاد تر است لذا باید در قراردادها این امر مد نظر باشد که می توان از طریق افزایش دوره های تضمین اقدام کنید.

‌وی در پایان با ابراز خرسندی از حرکت رو به جلویی که در شهرداری زاهدان جهت ارائه خدمات به مردم ایجاد شده گفت: پیشنهاد می کنم برای اجرای سریع تر امور و ایجاد انگیزه در مدیران کارآمد، طوری برنامه ریزی شود که برای مدیرانی که پروژه هایشان را زودتر شروع کنند پول و اعتبار بیشتری تخصیص یابد.

‌ در ادامه این مراسم شهردار زاهدان با مخاطب قرار دادن مدیران مناطق گفت: بایستی به موضوع اطلاع رسانی بیشتر توجه کنید در واقع باید با ایجاد تعهد در اجرای امور خودتان را پاسخگوی مردم بدانید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز