خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرج

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۳۵۰

برابر آخرین گزارش‌های دریافتی ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج_قزوین (محدوده پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران_کرج (محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) گزارش شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت پلیس راهور، برابر آخرین گزارش‌های دریافتی ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج_قزوین (محدوده پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران_کرج (محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) گزارش شده است و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می‌باشند.

همچنین اسامی محور‌هایی که مسدود می‌باشند به شرح زیر است:

۱-محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان.

۲-محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز.

۳-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود گردید و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین می‌باشد.

۴-استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل. (تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع می‌باشد)

۵-استان آ. شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) بعلت سیلابی شدن رودخانه پایه‌های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهرمی باشد.

۶-استان اردبیل محور خلخال-اسالم محدوده کیلومتر ۷ الی ۱۸.۵ بعلت عملیات راهسازی از تاریخ ۹۷/۰۱/۳۱ الی ۹۷/۰۴/۳۱ مسدود گردید و مسیر جایگزین از محور خلخال-پونل می‌باشد.

۷-استان اردبیل محور گیوی -خلخال به علت نشست و رانش زمین مسدود گردید و مسیر جایگزین محور خلخال -فیروزآباد می‌باشد.

۸-استان ایلام محور ایلام-اسلام آباد (تونل اربعین) به علت رفع نقص سیستم روشنایی و تهویه مسدود گردید و مسیر جایگزین محور قلاجه می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز