خبرگزاری کار ایران

حجم تردد در جاده های کشور ۱۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۹۳

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد در شبانه ‌روز گذشته بر اساس اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۰۹ تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، حجم تردد ثبت ‌شده در جاده های کشور نسبت به شبانه روز پیش از آن ۱۰.۱ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور ، سهم وسایل نقلیه سنگین از ترافیک جاده‌ای شبانه روز گذشته را ۱۳.۴ درصد، ساعات اوج تردد را ۱۸ تا ۱۹ و ساعات کمترین تردد را سه الی چهار صبح اعلام کرد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین اعلام کرد بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در زمان حاضر به ‌استثنای برخی محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

آزاد راه های کرج - قزوین، کرج - تهران و تهران - کرج نیز به ترتیب پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در شبانه روز گذشته بودند.

**محدودیت های ترافیکی چهارشنبه ۲۳ خرداد تا یکشنبه ۲۷ خرداد ۹۷

تردد انواع موتورسیکلت به استثنای موتور سیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ روز یکشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران– سمنان– مشهد و بر عکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه تا ۲ بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه تا۲ بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج– چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز: تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است. همچنین در این محور تردد کلیه کامیونها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه و نیز از ساعت ۶ صبح روز شنبه تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور فیروزکوه ممنوع است.

**ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

محورهای رامیان- اولنگ–شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، شمشک–دیزین واقع در استانهای البرز و تهران و عجب شیر– آذرشهر(محدوده پل گله زار) واقع در استان آذربایجان شرقی تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

هموطنانی که قصد سفر دارند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.۱۴۱.ir مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز