خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

نمایشگاه عفاف و حجاب امروز در ساری گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۱۹۲

همزمان با هفته حجاب و عفاف نمایشگاه عفاف و حجاب صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،مجید حسین زادگان معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در حاشیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری و شعار حمایت از کالای ایرانی برپا شده که غرفه داران کالاهای ایرانی و دستی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی افزود: نمایشگاه عفاف و حجاب فرصت خوبی برای بانوان بدسرپرست،بی سرپرست  و یا خانواده های آسیب دیده است که بتوانند کالاهای خود را در این نمایشگاه به فروش برسانند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:  هنرهای دستی ،خلاقیت و نوآوری از جمله فعالیت های فرهنگی بوده در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره کل بانوان استانداری، سپاه،بسیج کارگری و شهرداری ساری و قائمشهر با حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور با هدف تحقق شعار رهبری  و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اشاعه این فرهنگ در بین عموم برپا شده است.

حسین زادگان گفت: هر کجا که سپاه،بسیج و تشکل های مردم نهاد ورود پیدا کرده و بستر نیز برای ترویج و اشاعه کارهای فرهنگی فراهم شد رقابت نیز به وجود آمد بنابراین برپایی چنین نمایشگاه هایی فرصت مناسب برای رقابت با کالاهای خارجی بویژه کالای چینی است.

وی تعالی افکار ،تعامل بین استان ها و تبادل اندیشه بین استان ها را از دستاوردهای این نمایشگاه بیان کرد و ادامه داد: دولت نیز در جهت حمایت از این قشر تسهیلات کم بهره نیز پرداخت می کند.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با 42 غرفه از تاریخ 19 تا 25 تیرماه از ساعت 10-13 و 17-22 در سالن فرهنگ و ارشاد عمومی ساری برای بازدید علاقمندان دایر است.و طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو نخستین بار در این نمایشگاه انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز