خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان خبرداد:

برگزاری همایش"نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان"

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۱۷۲

معاون فرهنگی‌جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری همایش "نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان" با حضور متخصصان، ذینفعان و دانشجویان حوزه گردشگری و بوم گردی در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، داریوش اسماعیلی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از سه محور توسعه استان اصفهان گردشگری است و در این زمینه نیازمند توسعه زیر ساخت ها از جمله پرورش مهمانپذیر و هتلدار متناسب با استانداردهای روز دنیا هستیم، این همایش را در حوزه گردشگری برگزار می کنیم.

وی افزود: این همایش تحت عنوان "نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان" و با هدف بررسی وضعیت کنونی و ارایه پیشنهادها برای چشم اندازهای آتی در حوزه مهمانپذیری و هتلداری اصفهان همایش به همت مرکز علمی فرهنگی و گردشگری نقش جهان و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اضافه کرد: در این همایش برخی مسئولان شهری و استانی، متخصصین و اساتید دانشگاه ها در حوزه گردشگری، فعالان و شاغلان در این حوزه و دانشجویان، در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حضور خواهند یافت.

اسماعیلی ادامه داد: محورهای این همایش شامل "سرمایه گذاری"، "آموزش و مدیریت"، "بوم گردی"، "ارتقا و برندسازی"، "هتلداری سبز" و "صنایع وابسته" است.

وی اظهار کرد: امیدواریم چنین همایش هایی با ارایه راهکارهای کاربردی و استفاده از بروندادهای قابل اتکا و قابل استفاده آن، به ارتقا سطح کیفی مهمانپذیرها و هتل های استان اصفهان کمک کند.

همایش "نقش مهمانپذیری و هتلداری در صنعت گردشگری اصفهان (وضعیت کنونی؛ چشم اندازها)، چهارشنبه 27 تیرماه ساعت 8 الی 12 در تالار دکتر شریعتی واقع در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز