خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان مطرح کرد:

برق 40 مشترک اداری و صنعتی در زمان اوج از مولدهای اضطراری تأمین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۵۵۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از همکاری 40 سازمان دولتی و صنعتی با این شرکت در خصوص به مدار آمدن مولدهای برق اضطراری در زمان اوج بار در روز خبر داد.

هیوا لهونیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه‌همکاری این سازمان‌های دولتی و واحدهای صنعتی‌حدود 10 مگاوات، بار مصرفی در زمان اوج مصرف با به مدار آمدن مولدهای برق اضطراری کاهش یافته است، گفت: این مسئله کمک شایانی به کاهش پیک مصرف و به حداقل رساندن خاموشی های در روزهای اخیر کرده است.

وی اظهار داشت: در بخش مدیریت مصرف ادارات با همکاری استاندار به تمام ادارات و دستگاه ها تکلیف شد همکاری لازم برای کاهش پیک مصرف را در اولویت کار خود قرار داده و با معرفی رابطین انرژی به شرکت توزیع برق جهت آموزش، اقدامات لازم و مرتبط با این موضوع انجام شود.

لهونیان بیان کرد: تشکیل تیم‌های بازرسی، متشکل از نمایندگان شرکت توزیع و فرمانداری‌های تابعه استان جهت بازدید دوره ای و سر زده از وضعیت مصرف ادارات و تهیه گزارش های لازم جهت انعکاس به استانداری را از دیگر فعالیت های انجام شده برای کاهش پیک مصرف است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به جلب همکاری واحدهای CNG اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 5 واحد در شهرستان ها مریوان و کامیاران همکاری خود را اعلام کرده و این موضوع با جدیت در دست پیگیری است تا بزودی تعداد این واحدها افزایش یابد .

لهونیان در پایان به مشترکین بخش کشاورزی اشاره و تصریح کرد: تاکنون از 560 مشترک کشاورزی بازدید بعمل آمده و با اجرای تبلیغات لازم مانند نصب بنر در مراکز جهاد کشاورزی در سطح استان و ارسال پیام کوتاه به مشترکین این بخش، تاکنون 260 قرارداد همکاری با توان 14 مگاوات منعقد شده است، که این به کاهش مصرف در زمان اوج بار کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز