خبرگزاری کار ایران

ظرفیت واحدهای اقامتی چهار شهر کردستان تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۵۸

تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی دائم چهار شهر گردشگرپذیر استان در ایام تعطیلات عیدسعید فطر،گفت: تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران در مراکز موقت اندیشیده شده است.

به‌ گزارش ایلنا، منصور مهرزاد روز پنجشنبه در این‌باره اظهار کرد: در شهرستان‌های سنندج، بانه، مریوان و سروآباد (هورامان) علاوه بر تکمیل تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مهمان‌سراهای ادارات، سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های آموزش و پرورش، مساجد و مدارس نیز تجهیز شده است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، اسکان اضطراری مسافران و گردشگران بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و ستاد اجرایی خدمات سفر استان آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بیان کرد: شهرهای سقز، کامیاران، بیجار، قروه و دهگلان شهرهای پیشنهادی ما به عنوان شهرهای جایگزین برای سفر است که مسافران و گردشگران می‌توانند در این شهرها اقامت داشته باشند.

وی یادآور شد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران در همه ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات از الزامات اماکن و واحدهای گردشگری و نظارت بر فعالیت آنها از وظایف ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان است.

مهرزاد یادآور شد: مسافران و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه نارضایتی و سایر موارد می‌توانند مراتب را به شماره ۰خ۹۶۲۹ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز