خبرگزاری کار ایران

بازدید ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۸۹

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از بازدید ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی از بقاع متبرکه مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اعلام اینکه از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری ۳۵۰ هزار مسافر و گردشگر از بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان بازدید کردند، گفت: در این مدت ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در زائرسراها و برپایی چادر در محیط بقاع متبرکه استان اسکان یافتند.

وی بیشترین امامزاده در استان که زائر و مسافر داشت را امامزاده عباس(ع) ساری، امامزاده عبدالله(ع) آمل، امامزاده سید حسین(ع) شیرود تنکابن و آستانه پهنه کلا ساری عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به برگزاری ضیافت الهی مختص ماه مبارک رمضان و طرح آرامش بهاری ویژه نوروز در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود: در ۷۴ امامزاده استان سفره‌های افطاری ساده برای زائران و مسافران برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای مختلف برنامه های فرهنگی همچون برپایی خیمه های معرفت، غرفه نقاشی بکشید و جایزه بگیرید برای کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به مسائل شرعی توسط مبلغین اعزامی از قم و استان به امامزادگان و بقاع متبرک سطح استان خبر داد.

وی در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی،گفت: ۲هزار بسته معیشتی از قبل تعطیلات نوروز تاکنون بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: در تمام امامزادگان مازندران مراشم شب‌های قدر با حضور مردم و مسافران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز