خبرگزاری کار ایران

همزمان با مراسم گرامیداشت هفته استان اردبیل؛

رویداد شتاب «زمستان بیدار» در اردبیل برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۹۶

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری رویداد شتاب زمستان بیدار همزمان با برنامه های گرامیداشت هفته استان اردبیل خبر داد.

 به گزارش ایلنا،نادر فلاحی با اعلام این خبر تصریح کرد:این رویداد شتاب با محوریت دریافت ایده‌های برتر رونق گردشگری زمستانی اردبیل برگزار می شود.

 وی با اشاره به مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و پارک علم و فن آوری استان اردبیل در برگزاری این رویداد اشاره و تاکید کرد: محوریت ایده پردازی این رویداد، توسعه گردشگری زمستانی با عنوان زمستان بیدار است.

 سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: همچنین استفاده از فناوری های نوین در حفاظت از میراث تاریخی و برندسازی، بسته بندی و تجاری سازی تولیدات صنایع دستی از دیگر محورهای ایده پردازی در این رویداد شتاب است.

 فلاحی با اذعان به تجمیع ایده های برتر جهت رونق گردشگری زمستانی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان به موضوع مطرح شده از سوی استاندار محترم مبنی بر زمستان بیدار اردبیل نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک ماموریت می نگرد.

 وی تاکید کرد: ظرفیت های متعدد و کم نظیری در گردشگری زمستانی اردبیل وجود دارد که امید می رود در پی برگزاری این استارت آپ بتوان به ایده های خلاقانه و جامعی جهت توسعه گردشگری زمستانی دست یافت.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان این رویداد در تاریخ سه، چهار و پنجم مرداد ماه از ساعت 17 الی 19 در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز