خبرگزاری کار ایران

غلام‌محمد زارعی مطرح کرد:

مهاجرت بیش از ۳۹ هزار نفر به بویراحمد/ یاسوج ۱۰۰ هزار نفر حاشیه‌نشین دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۸۴

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از مهاجرت حدود ۳۹ هزار نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد و خارج از این استان به یاسوج خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام‌محمد زارعی در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه منابع اعتباری باتوجه به اینکه یاسوج نسبت به سایر مناطق استان مهاجرپذیرتر است بایستی بیشتر از مناطق دیگر باشد، اظهارداشت: در یک‌سال گذشته ۳۲ هزار نفر از داخل استان و حدود هفت هزار نفر به یاسوج مهاجرت کرده و ساکن شده اند.

وی گفت: ما به همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه تساوی و یک‌جانبه داشته و افتخار می‌کنیم یاسوج میزبان این مهاجران باشد. ما معتقدیم باید به انسانیت انسان‌ها احترام گذاشته و میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ هزار حاشیه‌نشین در حاشیه یاسوج سکونت دارند، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به این جمعیت نیازمند اعتبارات بیشتر از گذشته است. ما معتقدیم که اعتبارات تقسیم شده باید عادلانه باشد و توزیع آن براساس عدالت و رسم امانت‌داری باید شکل گیرد.

وی با انتقاد از تقسیم اعتبارات از محل نفت در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: باید منتظر آخرین نظر کارشناسی رئیس مجلس در این ارتباط باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز