خبرگزاری کار ایران

سجاد افشاریان با «روزهاى بى‌باران» به شهرزاد می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۸۵۰

اجرای نمایش «روزهای بی باران» به کارگردانی امین بهروزی و با بازی سجاد افشاریان در پردیس تئاتر شهرزاد و همچنین اجرای نمایش «ساعت‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرگل موسوی در عمارت روبرو دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، نمایش «روزهای بی باران» به کارگردانی امین بهروزی و با بازی سجاد افشاریان از ۱۴ مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

سجاد افشاریان که پیش از این نمایش پر مخاطب «شرقى غمگین» به کارگردانی سعید زارعی را در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد، از چهاردهم مرداد سال جارى با بازى در نمایش «روزهاى بى باران» به نویسندگى و کارگردانى امین بهروزى به صحنه تئاتر باز مى‌گردد.

وحیدآقاپور، نازنین احمدى و سوگل خلیق بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، نمایش «روزهای بی‌باران» براى اولین بار در جشنواره بین‌المللى تئاتر فجر اجرا شد و بعد از آن در خرداد سال نود و پنج در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روى صحنه رفته است.

«روزهاى بى‌باران» داستانى درباره انتخاب بین عشق و زندگى است که تماشاگران را با چالش‌هاى بسیارى درگیر مى‌سازد.

اطلاعات بیشتر در خصوص پیش فروش بلیت‌های این نمایش به زودی اعلام می‌شود.

سجاد افشاریان با «روزهاى بى‌باران» به شهرزاد می‌رود

اجرای نمایش ساعت‌ها در عمارت روبرو

نمایش «ساعت‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرگل موسوی از ۱۹ تیرماه جاری هرشب ساعت ۱۸ در مجموعه عمارت روبرو اجرا می‌شود.

این نمایش داستان پسری است که روز تولد مادرش را به خاطر می‌آورد...

همچنین در زمان اجرای  این نمایش، نقاشی‌هایی از تماشاگران توسط آیدا ذاتی تهیه می‌شود که در نمایشگاهی با نام «لحظه‌ها» در گالری عمارت روبرو به نمایش درمی‌آید و بازدید از این نمایشگاه هم تا ۳۱ تیر ادامه دارد.

مهدی رهجو، آیدا ذاتی و سیما صادقی بازیگران این نمایش هستند و سایر عوامل عبارتند از: ندا شعاعی: دستیار کارگردان، زهرا امانی: منشی صحنه، محدثه هاشمی: طراح صحنه، یوسف بلالی: دستیار صحنه، زهره علیزاده: طراح پوستر، ندا شعاعی: طراح بروشور، آیدا ذاتی: نقاش، آریا بخشی: مدیر تولید، محمد تهرانی: مدیر اجرا و مهدی صادقی: روابط عمومی.

پیش فروش بلیت‌های این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است و علاقمدان می‌توانند از طریق این سایت اینترنتی نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز