خبرگزاری کار ایران

در مراسم اختتامیه:

برگزیدگان نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۸۳

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با بزرگداشت و تقدیر سعید پورصمیمی هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در خانه تاریخی نگین این شهرستان برگزار شد.

ایلنا: مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان با بزرگداشت و تقدیر سعید پورصمیمی هنرمند پیشکسوت تئا‌تر، سینما و تلویزیون در خانه تاریخی نگین این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان با حضور مسئولین، هنرمندان و داوران دوشنبه ۶ آبان ماه سال جاری پس از ۷ روز فعالیت با معرفی برترین‌های هربخش به کار خود پایان داد.
در بخش نویسندگی جایزه اول در زمینه نویسندگی متن به علی دلپیشه نویسنده نمایش نامه «پچپچه هامون روی یه خط ممتد» از کازرون رسید و کیا قربانی از ساری برای نوشتن نمایش نامه «شب - سکوت» به عنوان نفر دوم معرفی و شهرام سلطانی نویسنده نمایش «بو» از اراک سوم شد وهمچنین از سحر رمضانی و حامد امانپور برای نوشتن متن نمایش «هزار توی قصه‌ها» ازاصفهان تقدیر شد.
در بخش کارگردانی هئیت داوران با تقدیر از مائده وحید کارگردان نمایش «دلم یه خواب می‌خواد» از اصفهان جایزه دوم کارگردانی را مشترکا به مجتبی راوش کارگردان نمایش «پچپچه هامون روی یه خط ممتد» از کازرون پویا عطائی کارگردان نمایش «هزار توی قصه‌ها» از اصفهان و مهیار عسگری کارگردان نمایش «آسمون روزهای برفی» از کاشان اعطاء کرد.
در این بخش نیز جایزه سوم مشترکا به شهرام سلطانی کارگردان نمایش «بو» از اراک و مهدی رضائی کارگردان نمایش «مخزن» از کاشان تعلق گرفت و در بخش کارگردانی، هئیت داوران پس از شور و کنکاش چند باره هیچ اثری را حائز رتبه اول ندیدند.
در بخش بازیگری مرد مجتبی راوش بازیگر نمایش «پچپچه هامون روی یه خط ممتد» از کازرون و سعید خسروی بخاطر بازی در نمایش «مخزن» از کاشان جایزه اول را به خود اختصاص دادند و مهدی راوش بازیگر نمایش «پچپچه هامون روی یه خط ممتد» از کازرون و مرتضی جهانی‌نژاد بازیگر نمایش «مخزن» از کاشان عنوان بازیگری دوم را بصورت مشترک کسب کردند و مهیار
عسگری بازیگر نمایش «آسمون روزهای برفی» از کاشان و رضا رادبخت بازیگر نمایش «مخزن» از کاشان مشترکا سوم شدند.

در بخش بازیگری زن اهداء تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سحر خداداده بازیگر نمایش «آسمون روزهای برفی» از کاشان و سحر خداداده به عنوان بازیگر برگزیده جشنواره معرفی شد.
در این بخش اهداء دیپلم افتخارو جایزه نقدی به مائده وحید بازیگر نمایش «دلم یه خواب می‌خواد» از اصفهان و زهرا علوی و لعیا بریمی بازیگران نمایش «پچپچه هامون روی یه خط ممتد» از کازرون به ترتیب جوائزرتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش طراحی بروشور هئیت داوران با تقدیر و تشکر از فهیمه رمضانی به جهت طراحی بروشور نمایش «شب - سکوت» از ساری، جایزه این بخش را به مصطفی توفیقی کاشانی طراح بروشور نمایش «آسمون روزهای برفی» از کاشان دادند
و در بخش پوس‌تر جشنواره نیز، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مصطفی توفیقی از کاشان اهداء شد.
دربخش موسیقی، دیپلم افتخارو جایزه نقدی به سحر خداداده و مهیار عسگری در نمایش «آسمون روزهای برفی» از کاشان و همچنین دیپلم افتخارو جایزه نقدی به محمد عرب و محمد جواد دلشادی نمایش «بو» از اراک تعلق گرفت. در بخش طراحی لباس آتنا فارسی جانی طراح لباس نمایش «بو» از اراک و جتبی راوش طراح لباس نمایش «پچپچه هامون روی یه خط ممتد» از کازرون بصورت مشترک دیپلم افتخار و جایزه نقدی دریافت کردند.
در بخش نور، اهداء دیپلم افتخار و جایزه نقدی به پویان عطائی در نمایش «هزار توی قصه‌ها» از اصفهان تقدیم شد. در بخش طراحی صحنه نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به شاهین سلطانی طراح صحنه نمایش «بو» از اراک و دیپلم افتخارو جایزه نقدی به پویان عطایی طراح نمایش «هزار توی قصه‌ها» از اصفهان تقدیم شد.
هئیت داوران آقایان بهرام ابراهیمی، بهروز بقایی و سهراب سلیمی، دو نمایش نامه «مخزن‌» و «آسمون روزهای برفی» از آثار برگزیده نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان را جهت اجرا به بخش جنبی سی و دومین جشنواره تئا‌تر فجر معرفی کردند.
نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان طی ۷ شب رقابت در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، در خانه تاریخی نگین به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز