خبرگزاری کار ایران

در کرمانشاه رخ داد:

کشته شدن ۴ نفر بر اثر کپسول گاز پراید در اسلام آباد غرب

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۷۶

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: انفجار کپسول گاز ۴ سرنشین پراید را در اسلام آباد به کام مرگ فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد حیدری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در پنج کیلومتری شهرستان اسلام آباد غرب و انفجار کپسول گاز این خودرو باعث شد هر چهار سرنشین این خودرو جان خود را از دست بدهند.

وی افزود: این حادثه در محور دالاهو - اسلام آباد غرب اتفاق افتاد که این خودرو در ۵ کیلومتری شهرستان اسلام آباد غرب به علت نامعلومی واژگون شد و از آنجایی که کپسول گاز ال پی جی روی آن نصب شده بود، منفجر شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش برای تشخیص هویت قربانیان این حادثه رانندگی ادامه دارد، گفت: از چهار سرنشین خودرو، ۳ نفر آن ها آقا و یک نفر خانم بودند.

وی افزود: بارها به رانندگان در خصوص عدم نصب تجهیزات ناایمن مانند کپسول گاز ال پی جی هشدار داده شده است که متاسفانه برخی ها به این هشدارها توجهی ندارند.

وی گفت: واژگونی خودروی پراید در حدی نبود که چهار سرنشین آن به کام مرگ فرو روند اما انفجار کپسول گاز ال پی جی، این حادثه تلخ را رقم زد.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز