خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

مرگ ۵ کارگر کارخانه مقواسازی پاکدشت بر اثر گازگرفتگی

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۰۲۸

۵ کارگر کارخانه مقواسازی در پاکدشت بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز گازگرفتگی ناشی از مواد کاغذی در یک شرکت مقواسازی در پاکدشت جان ۵ کارگر را گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت با تایید این خبر گفت: طی گزارشی که امروز صبح بدست ما رسیده؛ متاسفانه باخبر شدیم ۵ نفر در گارگاهی در روستای محمودآباد پاکدشت جان خود را ازدست دادند.

رحیم علیش پور افزود: در همان دقایق اولیه بازپرس ویژه قتل سریعا به محل اعزام شد که با پیکر بی‌جان ۵نفر پدر و پسر و برادرزاده‌ی صاحب کارگاه و یک نفر از اتباع بیگانه و یک نفر دیگر از هموطنانمان روبرو شدند.

وی افزود: شواهد اولیه نشان از گازگرفتگی در حوضچه‌ی دیگ خمیرسازی دارد ولی برق‌گرفتگی نیز دور از ذهن نیست زیرا هر ۵نفر پشت سرهم و به فاصله‌ی کوتاه یکی پس از دیگری وارد حوضچه شده و جان خود را ازدست دادند ولی باتوجه به حجم حادثه، قضیه با دستور ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به محض اعلام نظر کارشناسی، به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی در پایان به تمامی ادارات مربوط و نهادهای نظارتی هشدار داد که نظارت و امنیت محیط کار را بیشتر مورد توجه قرار دهند تا دیگر شاهد حوادث تلخ اینچنین نباشییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز