خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت تاکید کرد ؛

ضرورت حمایت از ورزش همگانی باساخت زمین‌های ورزشی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۲۴

رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت بر لزوم حمایت از ورزش همگانی با ایجاد زمین های ورزشی در سطح شهر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، پنجاه و پنجمین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر با موضوع اصلاحیه و وضع برخی از مواد تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۹۷ سازمان فرهنگی،اجتماعی ورزشی شهرداری ، اصلاحیه و وضع برخی از مواد تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۹۷ فاوا شهرداری، اصلاحیه و وضع برخی از مواد تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سال ۹۷ سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری، بررسی تعرفه بهای خدمات پیشنهادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری رشت در تالار شورا برگزار شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به خدمات سازمان فاوا شهرداری اظهار داشت: با توجه به نوع خدمات این سازمان و نیاز مبرم شهرداری به دریافت مطالبات خود،افزایش تعرفه بها را مستلزم بررسی های کارشناسی دانست.
 
فرهام زاهد با ذکر این مطلب که در مواردی همچون نصب دکل های مخابراتی هنوز ساز و کار مناسبی از جاگذاری تا دریافت عوارض مشخص نشده است افزود: در موضوع ساماندهی نصب دکل های مخابراتی باید تعامل لازم با دستگاه‌های مسئول برقرار شود و تعرفه عوارض و نرخ ها براساس محل های نصب دکل متغیر باشد، واسطه ها در این بین حذف شوند و شیوه نامه شفاف اخذ عوارض در این حوزه تعریف شود.
 
عضو شورای شهر رشت با اشاره به خدمات سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت اظهار داشت: امسال برای دومین سال خدمات فرهنگی در بحث تعرفه بهای خدمات سازمان گنجانده می‌شود خواستار پرداختن بیش از پیش متولیان به مسائل فرهنگی در حوزه شهر و شهروندی شد.
 
زاهد با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه لازمه اقدامات مؤثر فرهنگی را شناخت دقیق و کافی از معضلات و نیازهای موجود در این حوزه دانست.
 
وی با بیان این موضوع که هزینه در حوزه ورزش و فرهنگ به نوعی سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد جامعه‌ای سالم و سرزنده محسوب می‌شود از رویکرد حمایتی شورای شهر از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خبرداد.
 
زاهد با تاکید بر این موضوع که پرداختن به ورزش همگانی وظیفه و رسالت شهرداری است و نباید سیاست‌گذاری تامین بودجه سازمان فرهنگی مبتنی بر افزایش تعرفه بها خدمات ورزشی و اخذ آن از جیب شهروندان تدوین شود، خواستار شناسایی و معرفی زمین هایی در سطح شهر شد که قابلیت تبدیل به زمین ورزشی جهت استفاده شهروندان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز