خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین شهرستان

مشکلات و کمبودهای شهر ارطه بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۰۷

نداشتن زیر ساخت نامناسب از نطر تعریض معابر و آسفالت، جمع آوری آب های سطحی از مشکلات عمده ی این شهر است.

" سید محمد صادقیان " در برنامه هر هفته یک مسجد که با حضور فرماندار و تنی چند از روسای دستگاههای اجرایی بصورت هفتگی انجام می شود با بیان اینکه ارطه شهر تازه تاسیس است و نیاز به حمایت مسئولین دارد اظهار داشت: نداشتن زیر ساخت نامناسب از نطر تعریض معابر و آسفالت، جمع آوری آب های سطحی از مشکلات عمده ی این شهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، وی به کمبود پاسگاه در این شهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهر ارطه نیاز به یکدستگاه ماشین آتش نشانی مجهز برای خدمات رسانی در مواقع بروز حادثه دارد.

شهردار ارطه با بیان اینکه بعد از یکپارچه شدن ارطه، برق این منطقه بین ۶ محله توزیع شده گفت: همین امر باعثشد این مناطق دچار افت برق شود که موجب آسیب رساندن به وسایل برقی شهروندان شد.

در ادامه یکی از اعضای شورای اسلامی ارطه به عقب نشینی اهالی ارطه اشاره کرد و اظهار داشت: شهروندان در این بحثکمک حال شورا و شهرداری بودند و خیلی ها علاوه بر رهاسازی زمین دچار خسارت های هنگفت شدند.

آرمان فتحی ادامه داد: اساسی ترین مشکل این منطقه ورودی اصلی به ارطه می باشد که خوشبختانه با بهره برداری از پل درکا تا حدودی از این مشکلات کاسته خواهد شد.

وی به زمینهای اهدایی از سوی مردم به آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: باید درصدی از اعتبارات شهرداری به تجهیز و نوسازی مدارس این شهر اختصاص پیدا کند زیرا رجوعات و درخواست اعتبار در این بخش زیاد است.

عضو شورای اسلامی ارطه افزود: دو پروژه برق رسانی به مزارع که بیش از ۴۰ میلیون تومان از محل مشارکت مردمی و خودیاری اهالی جمع آوری شد همچنان راکد است و این در حالی است که کل پروژه ۶۰ میلیون تومان اعتبار می خواهد تا اجرایی شود و خواستار حمایت اداره برق شد.

فتحی سرقت کابل های برق را یکی از معضلات این منطقه عنوان کرد و اذعان داشت: سرقت سیم برق باعثخاموشی شب چراغها و روشنایی معابر اصلی شهر شده است که باید هرچه زودتر ترمیم شود.

معاون برق شهرستان قائم شهر در ادامه این نشست با بیان اینکه قائم شهر بیشترین حجم سرقت تجهیزات برق را داراست یاد آور شد: بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از تجهیزات برقی در این شهرستان به سرقت رفت.

نبوی با بیان اینکه بزودی جایگزینی کابل های سرقت شده در شهر ارطه انجام می شود افزود: برای جلوگیری از سرقت دوباره از سیمهای آلومینیومی بجای سیم های مسی استفاده می شود.

وی همچنین به برق رسانی مزارع اشاره کرد و گفت: این پروژه جز بودجه ملی است و با پیگیری فرماندار انجام می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان از تشکیل شورای ورزشی با همکاری شورای شهر در ارطه خبر داد و افزود: بدلیل پتانسیل بالای ورزشی در این شهر بزودی هیئت ورزشی در ارطه تشکیل و برای شروع هیئت ورزش همگانی راه اندازی می شود.

قدیمی اظهار داشت: اگر بتوانیم زیر ساختهای لازم را اجرا کنیم می توانیم درخواست نمایندگی ورزشی در شهر ارطه را در دستور کار قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز