خبرگزاری کار ایران

در مجلس و ازسوی علیرضا محجوب صورت گرفت؛

انتقاد از انتقال بیمه قالیبافان به بیمه روستایی و تذکر به سه وزیر دولت

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۵۵

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از انتقال بیمه بیمه‌شدگان قالیباف از بیمه تأمین اجتماعی به بیمه روستایی و عشایری، در این خصوص به وزرای کار، اقتصاد و صنعت تذکر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب (نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از تصمیم اخیر اتخاذ شده در دولت برای انتقال بیمه بیمه‌شدگان قالیباف از بیمه تأمین اجتماعی به بیمه روستایی و عشایری، عنوان کرد: متأسفانه این تغییر بدون اینکه قالیبافان نسبت به آن مطلع باشند در حال رخ دادن است که دولت باید در اتخاذ این تصمیم تجدید نظر کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: با انتقال بیمه بیمه‌شدگان قالیباف از بیمه تأمین اجتماعی به بیمه روستایی و عشایری سطح پرداخت، دریافت و مستمری قالیبافان به شدت تحت تأثیر قرار می‌گیرد و چنین تصمیمی در این شرایط اقتصادی به هیچ وجه صحیح نیست.

وی ادامه داد: بیمه روستایی و عشایری مزیت‌های بسیاری برای روستاییان و عشایر دارد و شاید برخی از قالیبافان روستایی علاقه مند به انتقال بیمه خود به بیمه روستایی باشند ولی برای قالیبافان شهری این تصمیم به هیچ وجه منطقی نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری ارائه تذکری به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از انتقال بیمه بیمه‌شدگان قالیبافی به بیمه روستایی و عشایری، مسئولیت این مهم را بر عهده همه این نهادها دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز