خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد:

جمع آوری ۲۶۲ معتاد متجاهر در پایتخت/ دستگیری 69 خرده فروش موادمخدر و یک قاچاقچی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۱۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از جمع آوری ۲۶۲ معتاد متجاهر در این شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده، گفت: بنابر تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نیز درخواست شهروندان پایتخت به منظور پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های مردم در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، طرح پاکسازی نقاط آلوده پایتخت توسط کارکنان عملیاتی این پلیس از ابتدای هفته جاری به اجرا در آمد.

وی افزود: پاکسازی محیط‌های تفریحی و حاشیه بزرگراه‌های پایتخت از لوث معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از اولویت‌های این طرح است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پلیس‌های تخصصی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: در اجرای این طرح، ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری دیگر واحد‌های عملیاتی، ۲۶۲ معتاد متجاهر را جمع آوری و با هماهنگی مقام قضایی به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.

وی بیان کرد: در خلال اجرای طرح مذکور ۶۹ خرده فروش مواد مخدر و یک قاچاقچی دستگیر و نزدیک به ۱۰ کیلوگرم انوع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه بیشترین زمان حضور معتادان در محدوده بزرگراه‌ها و معابر اصلی شهر تهران در شب و ساعات پایانی روز است، تصریح کرد: شهروندان با مشاهده آنان می‌توانند موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا گشت‌های انتظامی در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ یادآور شد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز