خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۰۴ کیلوگرم تریاک در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۹۴

در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این متهم بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن اشاره به دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر و همدستش در محدوده اسلامشهر، گفت: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این متهم بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ «محمد بخشنده»، ضمن اشاره به دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر و همدستش در محدوده اسلامشهر، گفت: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این متهم بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مشخص شد که فردی به نام «ع» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر تهران فعالیت گسترده‌ای دارد.

وی افزود: در ادامه نیز محرز شد که این فرد به تازگی اقدام به حمل و قاچاق مقادیر قابل توجهی تریاک از جنوب کشور به تهران کرده است که نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت مته‌مان صادر شد.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت: شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند این متهم قصد این مقدار مواد مخدر را از طریق مسیر کهریزک به تهران و اسلامشهر منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی با هماهنگی‌های انجام شده محور‌های مواصلاتی را تحت کنترل قرار دادند و پس از چندین ساعت گشتزنی سوژه مورد نظر را در محدوده کهریزک با یک دستگاه خودروی سواری شناسایی کردند.

وی اظهار داشت: در اقدامی ضربتی خودروی مذکور متوقف، متهم دستگیر و در بازرسی انجام شده از خودرو ۱۷۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده، افزود: با توجه به اعترافات متهم در خصوص انبار شدن مواد مخدر در پاتوقش واقع در اسلامشهر نیز مورد بازرسی قرار گرفت و طی آن ۲۸ کیلوگرم تریاک نیز در این محل کشف شد.

گفتنی است، متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرده و به همراه خودروی توقیف شده به دادسرا منتقل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز