خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح ملی دوره آموزشی طرح توان افزایی بانوان سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۷۴۰

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزشی طرح توان افزایی بانوان سیستان وبلوچستان آغاز شد.

فاطمه فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مرحله نخست این طرح از امروز به مدت پنج روز و ۳۶ ساعت آموزش آغاز شده است.

این مقام مسوول هدف از اجرای این طرح را اهمیت افزایش مشارکت بین جوامع محلی و فعال کردن این بخش در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

 فاضلی افزود: بانوان فعال از ۲۰ سازمان مردم‌نهاد و مشاوران امور بانوان فرمانداری‌های ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان در این دوره آموزشی حضور دارند.

وی اظهار داشت: توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی و تقویت تعاملات اجتماعی در جوامع محلی با هدف عبور از چالش‌های اجتماعی و محیطی از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بر لزوم تعامل مشارکت و همکاری با نماینده عالی دولت تاکید و افزود:‌ باید در رسالت ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی کوشا باشیم و براساس فرمایشات امام راحل که رمز پیروزی انقلاب را انسجام و یکپارچگی عنوان کردند بر وحدت نه تنها در حد شعار بلکه در فضای حقیقی که اجتماع گسترده ی ماست گامی مهم و ماندگار برداریم و تلاش مضاعف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز