خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای صورت گرفت؛

پیام شفقی به مناسبت روز صنعت و معدن

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۹۸

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج به مناسبت روز صنعت و معدن، پیامی صادر کرد. 

به گزارش ایلنا، متن پیام سیروس شفقی فرماندار شهرستان کرج به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم         

 روز دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است. اختصاص این روز فرصت مناسبی است که به مهمترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن  نگاهی اندیشمندانه شود . بدون تردید مهمترین موتور محرکه اقتصاد ، بخش صنعت یک کشور است.دهم تیر ماه در سال کالای ایرانی و همزمانی با روز ملی صنعت و معدن فرصتی است تا از همه ی صنعتگران، مدیران ، مهندسان  و کارآفرینان اندیشمند و خیرخواه و صبور ایرانی که با همت و تلاش و خلاقیت وصف ناپذیر به جهانیان ثابت کرده اند که با وجود همه فشارها و تهدیدها که کشور عزیزمان ایران را در بر گرفته است با شایستگی ایستاده و به تلاش خود برای رشد و توسعه اقتصادی ایران اسلامی اهتمام بعمل می آورند . روشن است که کارآفرین و صنعتگر ، نو آور و خلاق ، مخاطره پذیر و مسئولیت پذیر است، آنان هدف گرا ، واقع گرا و رشد نگر می باشند.کارآفرین و صنعتگر دارای عزم و اراده ، اعتماد بنفس استقلال طلب است. قدرت تخیل، دور اندیشی، بصیرت، تفکر مثبت، توانمندی در ایجاد ارتباط از دیگر ویژه گی های کارآفرینان و صنعتگران است. کارآفرینان و تولید کنندگان به چالش ها پاسخ مثبت می دهند با مشکلات و موانع برخوردی مثبت دارند و از دانش به خوبی بهره می گیرند. آنان تلاش می کنند تا دانش تولید شده در مراکز تحقیقاتی را به دانش تولید محصول تبدیل نمایند و محصولی قابل رقابت به بازار ارائه دهند. 

کارآفرینان و صنعتگران عزیز و گرامی شهرستان کرج  بدون تردید سربلندی شهرمان و کشورمان، مرهون تلاشهای بی شایبه  شماست و سعادت و پیشرفت آینده شهرمان نیز در گرو فعالیت و حضور پر رنگ شما عزیزان خواهد بود.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم تا روز بزرگ صنعت و معدن را به کلیه صنعتگران، مهندسان صنعتی و معدنی و نیز کارگران زحمتکش و غیرتمند صنایع کشور بویژه به کارآفرینان و صنعتگران شریف شهرستان کرج و استان البرز این قهرمانان سخت کوش و ساعی اقتصاد کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و برای تمامی این عزیزان  آرزوی موفقیت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز