خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو:

درست شدن کارهای کشور با فرمان و بخشنامه انجام نمی‌‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۲۵۳

عضو کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه درست شدن کارهای کشور با فرمان و بخشنامه انجام نمی‌‌‌شود، تاکید کرد: بخشی عمده‌‌‌‌‌ای از مسایل ما نیاز به تحریم و آمریکا و ترامپ ندارد و قابل حل است. بخش دیگر که مربوط به مسایل ملی می‌‌‌شود نیز می‌‌‌توانیم با همکاری و همفکری کنیم و کاری انجام دهیم که تغییر و تحول اساسی در این زمینه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم میرزایی نیکو در جلسه شورای برنامه‌‌‌‌ریزی استان تهران که ظهر امروز به ریاست محمدحسین مقیمی در استانداری تهران برگزار می‌‌‌‌شد، گفت: معتقدم درست شدن کارهای کشور با فرمان و بخشنامه انجام نمی‌‌‌شود. اگر تهران را به عنوان یک مرکز بزرگ بگیریم که این چنین نیز هست از این مدیران دردمندتر و درد آشناتر وجود ندارد. 

وی ادامه داد: آقای استاندار شما تقریبا به ۱۶ شهرستان استان سر می‌‌‌زنید. درخصوص مشکلات آنها جلسه برگزار می‌‌کنید. به تمام مجموعه‌‌‌های صنعتی استان رفتید و نظارت می‌‌‌‌کنید اما یک صبح تا ظهر در کنار مدیران تا آنها درد و دلشان را بگویند و راهکارهایشان را به شما بگویند. 

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: این مدیران به هر حال افرادی هستند که با مسایل و مشکلات کشور آشنا هستند. من به شما پیشنهاد می‌‌‌‌دهم در خارج از تشکیلات شورای برنامه‌‌‌‌ریزی در کنار این مدیران بنشینید و مسایل مطرح شود و راهکارهای ارایه شده و برای حل مشکلات همفکری شود. 

میرزایی نیکو اضافه کرد: بخشی عمده‌‌‌‌‌ای از مسایل ما نیاز به تحریم و آمریکا و ترامپ ندارد و قابل حل است. بخش دیگر که مربوط به مسایل ملی می‌‌‌شود نیز می‌‌‌توانیم با همکاری و همفکری کنیم و کاری انجام دهیم که تغییر و تحول اساسی در این زمینه ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز