خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو به ایلنا خبر داد؛

رد کلیات لایحه تفکیک ۳ وزارتخانه در جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت / بررسی طرح‌های نمایندگان در جلسات بعدی کمیسیون

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۴۸۱

سخنگوی کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت از رد کلیات لایحه مربوط به تفکیک ۳ وزارتخانه «صنعت، معدن و تجارت»، «راه و شهرسازی» و «ورزش و جوانان» در جلسه بعدازظهر امروز این کمیسیون خبر داد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به تشکیل جلسه امروز کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت اظهار داشت: کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت در مجموع ۶ جلسه تشکیل شد و بحث‌های متعددی درمورد اعمال اصلاحات در ساختار دولت صورت گرفت.

وی افزود: با این حال باتوجه به آن‌که لایحه ارائه شده ازسوی دولت صرفاً مربوط به اصلاح ساختار ۳ وزارتخانه «صنعت، معدن و تجارت»، «ورزش و جوانان» و «راه و شهرسازی» بود و موارد دیگری که مورد نظر نمایندگان بود ازجمله بحث وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نیرو یا تشکیل وزارت انرژی و همچنین بحث تشکیل وزارت آب و محیط زیست در این لایحه مطرح نبود، طبیعتاً امروز کلیات لایحه دولت به رای گذاشته شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خاطرنشان کرد: با این حساب امروز در مورد لایحه ارائه شده ازسوی دولت رای‌گیری شد و اعضای کمیسیون با کلیات این لایحه مخالفت کردند.

میرزایی نیکو در پایان گفت: با این حال، قرار است موضوع در صحن نیز مطرح شود و پس از تعیین تکلیف نهایی این لایحه، طرح‌های ارائه شده ازسوی نمایندگان در ادامه کار کمیسیون مشترک مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز