خبرگزاری کار ایران

نماینده دماوند و فیروزکوه به ایلنا خبر داد؛

بازسازی پیست اسکی آبعلی در یک سال آینده/ افتتاح چند ورزشگاه و خانه جوان در حضور سلطانی‌فر

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۱۲۴

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از تصمیم‌گیری درمورد بازسازی پیست اسکی آبعلی در یک سال آینده خبر داد و تاکید کرد که با حضور وزیر ورزش و جوانان در این منطقه، چند ورزشگاه و خانه جوان در منطقه افتتاح شد.

قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم روز جوان در شهرستان دماوند و فیروزکوه گفت: آقای سلطانی‌فر امروز در همایش روز جوان شهرستان دماوند و فیروزکوه شرکت و در حاشیه حضور در این همایش از پیست اسکی آبعلی به‌عنوان قدیمی‌ترین پیست اسکی کشور بازدید کرد.

وی افزود: پیست اسکی آبعلی از حدود ۷۰ سال گذشته تاسیس شده و متاسفانه در تمام این سال‌ها بلاتکلیف مانده بود که خوشبختانه امروز در جریان حضور ورزش و جوانان در دماوند و فیروزکوه و بازدید از این پیست، در این رابطه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه بنابر تصمیم‌گیری امروز قرار است پیست اسکی آبعلی طی یک سال آینده به صورت BOT نوسازی و بازسازی شود، اظهار داشت: در حاشیه این سفر یک روزه چندین ورزشگاه و خانه جوان در بخش‌های مختلف دماوند و فیروزکوه افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز