خبرگزاری کار ایران

میرزایی نیکو به ایلنا خبر داد؛

تشکیل کمیته پیگیری حوادث «گلستان هفتم» در مجلس / ارائه گزارش درباره ابعاد درگیری دراویش و ناجا به کمیسیون شوراها

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۷۱۵

یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در واکنش به انتشار اخباری درباره درگذشت یکی از دراویش گنابادی، از تشکیل کمیته‌ای ۳ نفره در این کمیسیون به‌منظور بررسی ابعاد مختلف حوادث گلستان هفتم خبر داد و گفت که قرار است گزارش نهایی به کمیسیون شوراها ارائه شود.

قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در واکنش به انتشار اخباری درباره درگذشت یکی از دراویش بازداشت‌شده در جریان ناآرامی‌های گلستان هفتم اعلام کرد: درپی حواشی ایجاد شده در رابطه با مسائل مختلف مربوط به «گلستان هفتم»، روز گذشته مباحثی در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس مطرح شد.

وی افزود: در این راستا، آقای کولیوند رییس کمیسیون شوراها دستوری نسبت به تشکیل کمیته بررسی به‌منظور پیگیری ابعاد مختلف این حوادث صادر کرد و درنهایت این کمیته در کمیسیون شوراها تشکیل شد.

میرزایی‌نیکو، کامران و صباغیان حوادث «گلستان هفتم» را پیگیری می‌کنند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس یادآور شد: بر این اساس، این کمیته ۳ نفره با حضور بنده، آقای حسن کامران نماینده اصفهان و همچنین آقای محمدرضا صباغیان نماینده مردم یزد در کمیسیون شوراها تشکیل شده و قرار است ابعاد مختلف این موضوع را مورد ارزیابی قرار دهد.

ارائه گزارش کمیته بررسی درگیری دراویش و نیروی انتظامی به کمیسیون شوراها

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس همچنین تاکید کرد: در این جلسه صحبتی درباره درگذشت یکی از دراویش مطرح نشده اما به هر حال قرار شده ابعاد مختلف موضوع را از ابتدا تاکنون بررسی کنیم و گزارش نهایی را به کمیسیون شوراها ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز