خبرگزاری کار ایران

در دیدار با آیات عظام مظاهری و طباطبایی‌نژاد؛

یزدی‌زاده: دستاورد بزرگ ذوب آهن، اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۵۴۸

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت : در طی نیم قرن تلاش و افتخارآفرینی این شرکت ، علاوه بر اشتغال زایی در عرصه های مختلف، صنایع زیادی در کشور با همت ذوب آهن اصفهان رشد و توسعه یافته اند .

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به منظور دیدار و بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند آیات عظام ، حضرت آیت ا... مظاهری از مراجع تقلید (رییس حوزه علمیه اصفهان) و حضرت آیت ا... طباطبایی نژاد ( نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان)  به طور جداگانه با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حضرت آیت ا...مظاهری با تبریک انتصاب مهندس یزدی زاده به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: این مجتمع بزرگ صنعتی به عنوان یک صنعت مادر و بزرگ و نقش آفرینی آن در عرصه های مختلف در طی پنجاه سال فعالیت، یکی از افتخارات نظام و کشور است و تاکنون در جامعه بسیار تاثیرگذار و مفید بوده و تولید و اشتغال آن نیز باید حفظ شود .

وی با بیان برخی از مشکلات و تنگناهای اقتصادی در کشور و صنعت و ضرورت توجه به کارکنان سخت کوش ذوب آهن گفت : همان طور که خداوند طی چهل سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل تهدیدهای دشمن حفظ نموده ، با امید ،  همت و تلاش همه آحاد ملت و لطف خداوند می توان بر مشکلات موجود پیروز شد .

حضرت آیت ا... مظاهری تصریح کرد:  تنها راه نجات از مشکلات ، صبر ، استقامت و پشتکار است و امیدواریم با تلاش مدیران کارخانه،ذوب آهن اصفهان بتواند به قله های افتخار و جایگاه واقعی خود دست یابد .

آب طبق دستورات اسلام ، جزء انفال و متعلق به همه  مردم و جامعه است

در دیدار جداگانه دیگری آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز با ابراز خرسندی از انتصاب مهندس یزدی زاده گفت: باعث خوشحالی است که ایشان در راس این مجموعه بزرگ صنعتی انتخاب و انتصاب شده است . وی نقش ذوب آهن در اقتصاد و توسعه صنعت و اشتغال زایی را بسیار مهم ارزیابی نموده و یادآور شد : اشتغال 14 هزار نفر بطور مستقیم و هزاران نفر به طور غیر مستقیم، دستاورد بزرگی است که باید این موضوع مهم در ذوب آهن مورد توجه ویژه قرار گیرد .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با اشاره به بحران کم آبی و اثرات مخرب آن بر اصفهان و صنعت گفت: آب یک مشکل اساسی در استان اصفهان است و متاسفانه درگذشته رودخانه زاینده رود خوب مدیریت نشده است و اینجانب نیز با جدیت این موضوع مهم را پیگیری نموده و از مسئولین کشوری و استانی و متولیان آب می خواهم که با ارائه راهکارهای لازم ، مشکلات کم آبی در اصفهان را پیگیری و حل نمایند .

وی گفت: آب طبق دستورات اسلام ، جزء انفال و متعلق به همه مردم و جامعه است و باید برای همه مردم درست مدیریت شود. وی در بخش دیگری از سخنانش درست و صحیح خرج نمودن در اقتصاد و درآمدهای حاصله را عنوان کرد .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همت ، تلاش و توجه به کارکنان و رعایت حقوق بازنشستگان عزیز ، صنعت کشور و ذوب آهن بتوانند بر مشکلات پیروز و سربلند شوند .

در این دو دیدار مهندس یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ضمن ارائه گزارش کوتاهی از دستاوردها و تنگناهای موجود در ذوب آهن گفت : در طی نیم قرن تلاش و افتخارآفرینی این شرکت ، علاوه بر اشتغال زایی در عرصه های مختلف ، صنایع زیادی در کشور با همت ذوب آهن اصفهان رشد و توسعه یافته اند .

وی از جمله عوامل نرسیدن ذوب آهن به اهداف خود را، عدم برخورداری از یارانه انرژی، نیروی انسانی مازاد، و بحران آب ذکر نمود و گفت: مدیریت شرکت با بهره گیری از همه توانمندی ها و حفظ اشتغال نیروی انسانی موجود در جهت حل مشکلات و عبور از تنگناها و رشد و تعالی شرکت تلاش خواهد کرد.

وی افزود : با همت و سخت کوشی کارکنان شریف ذوب آهن به آینده این مجموعه بزرگ اقتصادی امیدواریم. مهندس یزدی زاده خواستار حمایت جدی و معنوی آیات عظام برای عبور از مشکلات و تنگناهای موجود شد .وی مهمترین هدف فعلی در ذوب آهن اصفهان را افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی و ارائه راهکارهای لازم برای بحران آب ذکر کرد.

وی افزود : استفاده از پساب و فاضلاب شهری و صرفه جویی در مصرف آب نیز با جدیت در حال پیگیری  است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز