خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی:

برگزاری مسابقات کشوری ورزش قهرمانی با حضور ۱۳ هزار دانش‌آموز

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۲۹۵

رئیس فدارسیون ورزش دانش اموزی از برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزی با حضور 13 هزار دانش آموز از سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزی گفت: امسال سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش پسران از ۱۰تیرماه و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش دختران از ۹مردادماه آغاز می‌شود‌ و ۱۳هزار و ۱۹۱دانش‌آموز در این دوره مسابقات شرکت می‌کنند، گفت: ۵۵۲۲دختر و ۷۶۶۹پسر در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی در ادامه افزود: دستورالعمل این مسابقات دی‌ماه به استان‌ها ابلاغ‌شده است و ۶شهر شامل تبریز، همدان، شهرکرد، رامسر، زنجان و خرم‌آباد میزبان این مسابقات هستند و اولین مسابقات پسران در خرم‌آباد با رشته کشتی آغاز می‌شود و اولین مسابقات دختران در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: تمام دانش‌آموزان ورزشکار تحت پوشش بیمه هستند و اماکن و سالن‌های شهرهای میزبان برای حضور دانش‌آموزان آماده و بیمه شدند.

وی اضافه کرد: استان‌های میزبان تفاهم‌نامه‌ای با دانشکده‌های علوم پزشکی استان ایجاد کردند و پزشک و آمبولانس در محل خوابگاه و مسابقات و تمرین حضور دائمی دارند.

به ابویی افزود: امسال مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، طناب زنی، شنا، ژیمناستیک، دوومیدانی، بدمینتون، شطرنج، کشتی آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش پسران از ۱۰تیرماه و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش دختران از ۹مردادماه آغاز می‌شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز